Zapier je eden najlažjih načinov, kako v eno priročno rešitev povezati, integrirati ali združiti dve ali več aplikacij z različnimi funkcionalnostmi. Deluje brez težav in lahko poveže večino aplikacij skupaj. Zapier deluje poleg naših domačih integracij za LiveAgent.
Zapier vam omogoča integracijo številnih aplikacij, integracij in programske opreme z LiveAgentom za brezhibne delovne izkušnje. LiveAgent se poveže z velikim številom le -teh in tako zagotovi, da bodo vsi našli tisto, kar potrebujejo za izboljšanje svojega delovnega toka.
Te integracije so zasnovane tako, da izboljšajo vaš potek dela in povežejo vašo službo za pomoč z drugimi aplikacijami za nemoteno izkušnjo. To pomeni, da vam ni treba preklapljati med različno programsko opremo, prejemati obvestila na nadzorno ploščo in spremljati pomembnih posodobitev.
Primer: Alice je vodja službe za pomoč in želi z orodjem za sodelovanje spremljati napredek svoje ekipe pri različnih nalogah. Vendar se mora osredotočiti tudi na reševanje zahtevkov, ki še naprej prihajajo. Alice uporablja LiveAgent za podporo strankam in ProjectManager.com za ustvarjanje in upravljanje nalog za svojo ekipo. Alice uporablja Zapier za povezavo obeh aplikacij, tako da lahko spremlja nadzor opravil ProjectManager.com na nadzorni plošči svojega računa LiveAgent.
Oglejte si seznam integracij LiveAgent in poiščite tiste, ki jih želite povezati.
Need a tool for email marketing?
Look no further! LiveAgent can do it all -- whether it’s streamlining emails, creating email templates, or keeping you organized. Try it today for free.
Zadarma je ponudnik telefonskega sistema, ki omogoča vzpostavljanje stikov z veliko številom ljudi in ponuja obilo funkcij in orodij. Programska oprema za telemarketing ne zagotavlja uspeha izhodnih kampanj in jo je treba prilagoditi posameznemu podjetju. Zadarma se lahko integrira z LiveAgentom za podporo klicnega centra. Integracija je brezplačna v paketu All-Inclusive.
Iščete alternativo Customerly?
LiveAgent is a powerful customer support tool that offers easy support through email, live chat, social media, knowledge base and call center. The service is stable, has good functionality and high value for money. It includes excellent customer support and mobile functionality. It offers advanced automation and integration compared with its competitors and is a great alternative to other support systems such as Vocalcom, Zopim and Vision.
Vsekanalna uporabniška izkušnja
LiveAgent je programska oprema za uspeh strank, ki ponuja večjezično podporo, intuitivni sistem za upravljanje zahtevkov in več kot 179 funkcij za pomoč uporabnikom. Pomembne veščine za storitve za stranke vključujejo jasno komunikacijo, sposobnost uporabe pozitivnega jezika, reševanje problemov, prilagodljivost, upravljanje časa in pozitiven odnos. Večkanalno vključevanje strank je odlična rešitev za gradnjo in izboljšanje prepoznavnosti blagovne znamke ter ustvarjanje pomembnih odnosov s strankami in velikim občinstvom strank. LiveAgent je brezplačno orodje za integracijo strank, ki ponuja brezplačen preskusni rok 7 ali 30 dni.