Vse, kar morate vedeti o skladnosti LiveAgent z GDPR

LiveAgent se zavzema za zasebnost, varnost, skladnost in preglednost. Ta pristop vključuje podpiranje skladnosti naših strank z zahtevami EU o varstvu podatkov, vključno s tistimi, določenimi v Splošni uredbi o varstvu podatkov (GDPR), ki je postala izvršljiva 25. maja 2018.

Kaj je GDPR?

Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) (Uredba (EU) 2016/679) je uredba, s katero nameravajo Evropski parlament, Svet Evropske unije in Evropska komisija okrepiti in poenotiti varstvo podatkov za vse posameznike v Evropski uniji (EU).

Na koga se nanaša GDPR?

Eden od načinov zbiranja osebnih podatkov državljana EU pri uporabi programa LiveAgent je, ko sestavite bazo podatkov o stikih, njihovih podatkih in poslovnih odnosih z njimi (npr. sistem CRM). Vse stranke ne bodo “posamezniki, na katere se nanašajo osebni podatki”, saj so posamezniki, na katere se nanašajo osebni podatki, samo posamezniki. Nekatere vaše stranke so lahko podjetja ali vladne organizacije, za katere GDPR ne velja.

Ali je LiveAgent skladen z GDPR?

Da, LiveAgent je od maja 2018 v celoti skladen z GDPR.

Več pogosto zastavljenih vprašanj o GDPR

  • Ali imate kakšnega namenskega uradnika za varstvo podatkov (DPO) ali skupino za skladnost / varnost? Da, imamo tako notranjo ekipo kot pooblaščenega pooblaščenca za varstvo podatkov. Vsa vprašanja v zvezi s skladnostjo z GDPR usmerite na info@liveagent.com
  • Kako boste strankam potrdili, da ste v skladu z novo uredbo? Če želite uradno preverjanje, nam lahko predložite predlogo pogodbe o obdelavi podatkov, ki jo lahko vrnemo izpolnjeno in podpisano.
  • Kako so shranjeni občutljivi podatki in ali imate vzpostavljene procese v primeru kršitve podatkov? Občutljivi podatki so varno shranjeni z omejenim dostopom. Na kršitve podatkov se takoj odzovemo tako, da v skladu z našimi notranjimi smernicami GDPR obvestimo prizadete strani, organizacije za varstvo podatkov in lokalne institucije.
  • Kako dolgo hranite podatke o strankah? Podatke strank hranimo le za čas uporabe naših storitev ali dokler ti ne zahtevajo brisanja njihovih podatkov.
  • Kje so fizično shranjeni podatki vaših strank? Podatki naših strank iz EU so shranjeni v naših evropskih podatkovnih centrih v Nemčiji, Veliki Britaniji in na Slovaškem, gosti pa jih Linode, Inc.
  • Katera od vaših skupin bo imela dostop do osebnih podatkov strank? Do osebnih podatkov stranke dostopamo le na podlagi predhodne zahteve stranke ali z njeno privolitvijo. V večini primerov gre za ekipo za podporo strankam, razvojno ekipo ali marketinško ekipo.
  • Kako vaša organizacija obravnava primere, ko stranke zahtevajo odstranitev njihovih podatkov iz vaših sistemov? Ko stranka zahteva izbris svojih podatkov, takoj nadaljujemo z brisanjem, brez nadaljnje zamude.
  • Kako ravnate z zahtevami glede varstva podatkov s katerim koli podprocesorjem? Podpisujemo pogodbe o obdelavi podatkov z vsakim od naših podprocesorjev ali podizvajalcev.
  • S katerimi tretjimi organizacijami (podobdelovalci) delate, ki imajo lahko tudi dostop do podatkov, ki jih delimo z vami? Oglejte si seznam LiveAgent sub-processors and subcontractors.
  • Katere nove zaščitne ukrepe ali postopke ste uvedli, da bi izpolnili rok za 25. maj? Večina zaščitnih ukrepov in postopkov je veljala pred iztekom roka, ker zasebnosti podatkov naših strank ne jemljemo rahlo. Izvajali smo več smernic o tem, kako ravnati z občutljivimi podatki, kako se odzvati na incidente in kršitve podatkov itd.
  • Katere postopke obdelave izvaja procesor podatkov (LiveAgent)? Vsi ukrepi, potrebni za zagotovitev ustrezne podpore strankam in zanesljivih storitev.
  • Kdo so posamezniki, na katere se nanašajo osebni podatki? Osebe, katerih podatki so bili deljeni s stranko ali z agentom LiveAgent.
  • Katere so kategorije podatkov? Ime, e -poštni naslov, telefonska številka, naslov, naslov IP, časovni žig dejanj, piškotki brskalnika, dodatni podatki, ki jih zberejo stranke.
  • Ali obstajajo posebne kategorije podatkov? Ne, ni posebnih kategorij podatkov.
  • Kako se obravnavajo čezmejni prenosi, kdo je izvoznik podatkov in kdo uvoznik podatkov? Čezmejni prenosi se izvajajo znotraj EU ali ZDA.

Dodatni varnostni ukrepi

Dvofaktorska avtentikacija

Preverjanje v dveh korakih dodaja večjo varnost vašemu računu LiveAgent. Če imate omogočeno dvofaktorsko preverjanje pristnosti, mora vsak poskus prijave v vaš račun spremljati koda, ki ste jo ustvarili v aplikaciji Google Authenticator. Preverjanje v dveh korakih lahko neznanim ljudem prepreči dostop, tudi če imajo vaše geslo.

Šifriranje HTTPS

Vsi gostujoči računi LiveAgent delujejo prek varne povezave s protokolom HTTPS. Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) je varna različica protokola HTTP, protokola, po katerem se podatki pošiljajo med brskalnikom in spletnim mestom, s katerim ste povezani. To pomeni, da je vsa komunikacija med vašim brskalnikom in LiveAgentom šifrirana, vključno s klepetom in e -poštno komunikacijo.

Varno shranjevanje poverilnic

Sledimo najnovejšim najboljšim praksam za shranjevanje in zaščito poverilnic in gesel za prijavo uporabnikov v oblaku.

Omejitve IP in omrežja

Ploščo Agent LiveAgent lahko konfigurirate tako, da dovoljuje dostop samo iz določenih območij naslovov IP.

Varnost API -ja

API LiveAgent REST je omejen na akreditirane uporabnike na podlagi uporabniškega imena in gesla ali uporabniških žetonov in žetonov API.

Filtriranje NEŽELENE POŠTE

LiveAgent ima inteligenten vgrajen filter NEŽELENE POŠTE, ki se neprestano uči in izboljšuje svoje zmogljivosti filtriranja.

Funkcije/funkcionalnost, ki vam bodo pomagale pri programu skladnosti z GDPR

LiveAgent provides customers the option to delete Service Data that may contain personal data, such as profiles, tickets, images, and attachments, in active LiveAgent accounts. Within the LiveAgent, Administrators and Agents (collectively described as “Users”) have profiles with hierarchical privileges, as described here.

Agent Profile Deletion
LiveAgent currently supports the deletion of Agent profile information as described here. Admins and Owner can delete profiles of all Users, including Agents. They can delete Agents in Configuration>Agents>Delete Agent. LiveAgent retains Account Owner information in order to continue to provide its service. When an account is terminated, LiveAgent follows its Data Deletion Policy for remaining profile information.

Brisanje profila končnega uporabnika LiveAgent trenutno podpira brisanje informacij o profilu končnega uporabnika, kot je opisano tukaj. Lastniki, skrbniki in agenti lahko izbrišejo profile končnih uporabnikov. Po tem dejanju brisanja se profil končnega uporabnika odstrani iz uporabniškega vmesnika, identiteta končnega uporabnika pa se izbriše iz sistema skupaj z žetoni OAuth, sejami in shranjenimi iskanji.

Brisanje zahtevkov zahtevke lahko izbrišete po naslednjih korakih. navedenimi tukaj. Ta članek obravnava tudi, kako trajno izbrisati zahtevke.

Brisanje profila portala strank Stranke lahko izbrišejo svoje profile s portala strank po naslednjih korakih, navedenimi tukaj (brisanje profila portala strank je enak postopek kot brisanje profila končnega uporabnika).

Sprejem soglasja za nudenje podpore v živo prek klepeta v živo Ena od zahtev GDPR je vaša obveznost, da svoje stranke obvestite, da boste vi in/ali tretji obdelovalec zbirali njihove osebne podatke. Pri zagotavljanju storitev strankam prek klepeta v živo predlagamo, da v svoj obrazec za klepet vnesete soglasje.

Pravica do izbrisa (“Pravica do pozabe”)

Aplikacija LiveAgent vam omogoča, da izbrišete vse občutljive podatke o svojih strankah na njihovo zahtevo neposredno v aplikaciji LiveAgent, tako da izbrišete vse zahtevke in kontaktne podatke, povezane z vašo stranko.

Poleg tega ima vsak lastnik računa LiveAgent popoln nadzor nad svojim računom in lahko kadar koli zahteva brisanje po pošti na naš support@liveagent.com. Oblak Liveagent ima tudi samodejne postopke za brisanje blokiranih računov, da se prepričamo, da vaših podatkov ne hranimo trajno, potem ko se odločite, da nehate uporabljati naše storitve.

Samodejni postopki

Če poskusni račun v 14 dneh ni nadgrajen na plačljivi načrt ali obračun že nadgrajenega računa ne uspe več kot 7 dni, se račun blokira. Začasni račun ne dovoljuje uporabnikovih prijav ali dostopa do podatkov niti lastnika računa niti njegovih strank.

Če lastnik računa ne zahteva preklica njegovega računa po e -pošti ali klepetu, se v naslednjih 60 dneh račun ukine (domena preneha biti aktivna, konfiguracijo računa odstranimo iz oblaka, vendar podatke hranimo v shrambi).

Zaprti računi se samodejno izbrišejo iz našega oblaka v naslednjih 30 dneh. Od tega trenutka v oblaku LiveAgent nimamo nobenih aktivnih podatkov, še 30 dni hranimo samo hladno varnostno kopijo baze podatkov. Ko varnostno kopiranje poteče, iz vašega računa ne shranjujemo več podatkov.

Dodatni viri

Imate kakšno vprašanje?

Pišite nam na info@liveagent.com.

Sorodni članki
Varnost klicnega centra je resna težava, ki je ne bi smeli jemati zlahka. Upoštevajte ta varnostni kontrolni seznam klicnega centra, da ostanete zaščiteni.

Kontrolni seznam varnosti klicnega centra

Spodbujanje zaposlenih z nagradami in igrami poveča njihovo angažiranost. Igrifikacija v storitvah za stranke spodbuja učenje in izboljšuje varnost klicnega centra. Upoštevanje varnostnih okvirov in skladnost z globalnimi standardi podatkov ter avtomatizacija nalog so ključni za zagotavljanje varnosti.

Ali potrebujete konkretne odgovore na specifična vprašanja v zvezi z našo programsko opremo? Kontaktirajte nas in mi vam zagotovimo odgovor.

Želite ponudbo?

LiveAgent ponuja odlično programsko opremo za podporo strankam preko več kanalov, vključno s klepetom v živo, orodji za samopostrežno podporo in bazo znanja. Članek ponuja 15 nasvetov za izboljšanje službe za pomoč uporabnikom, kot so usposabljanje zaposlenih, izkoristitev analitike in redno izvajanje raziskav zadovoljstva strank. LiveAgent je edinstvena in dostopna programska oprema, ki združuje več komunikacijskih kanalov pod eno streho ter izboljšuje odzivni čas, zadovoljstvo in prodajo strank.

Izbirajte med našimi e-poštnimi predlogami za ponastavitev gesla, da boste svojim uporabnikom pomagali ponastaviti gesla na njihovem portalu za stranke.

Predloge e-pošte za ponastavitev gesla

Podjetje LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam in VoIP telefonske sisteme. Poleg tega nudijo tudi partnerski program in podporo strankam. Imajo tudi številne funkcije, kot so integracije in alternativne možnosti. Začnite s poskusom brezplačne različice.

Služba za pomoč je vložnika med drugimi strankami seveda uvrstila. Vsi zahtevki imajo v glavnem potrebne podatke.

Vložnik

Vložnik je oseba, ki ustvari zahtevo za pomoč prek katerega koli kanala. Ima pravice stranke in podatke najdete na plošči Zahtevki v storitvi LiveAgent. Areto Systems ponuja spletno plačevanje in podporo strankam. LiveAgent omogoča različna orodja za podporo strankam.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x