Iščete pravo Genesys alternativo?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Genesys na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

LiveAgent je spletna rešitev službe za pomoč uporabnikom, ki vam lahko pomaga zagotoviti boljše izkušnje za vaše stranke. Dvignite svoje storitve za stranke na višjo raven z več kot 175 funkcijami in prilagodljivimi orodji službe za pomoč uporabnikom, kot je najhitrejši pripomoček za klepet v živo, zanesljiv sistem izdajanja vstopnic, zmogljivosti telefonskega centra in baza znanja.

LiveAgent ponuja tudi integracije družbenih medijev s Facebookom, Twitterjem in Instagramom, da vam pomaga zagotoviti boljše uporabniške izkušnje na družbenih medijih.

Izboljšajte svoje upravljanje strank in pomagajte svojim strankam z LiveAgentom od danes. Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti več o naši programski opremi za klepet, ali začnite brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje. Brez priloženih obveznosti in podatki o kreditni kartici niso potrebni.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgentom

Primerjava Genesys in LiveAgent na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
Genezij
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
Genesys ponuja nakup vstopnic.
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Genesys ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Genesys ponuja klicni center.
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
Genesys ponuja samopostrežneledeni portal.
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
Genesys ponuja integracijo s Facebookom.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
Genesys ponuja Twitter.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Genesys ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viber.
Genesys ne ponuja integracije Viber.
WhatsApp
Integracije aplikacije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam.
LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp.
Genesys ponuja integracijo WhatsApp.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Genesys ponuja bazo znanja.
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Genesys ne ponuja foruma za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
Genesys ponuja avtomatizacijo in pravila.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
Genesys ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Genesys ponuja funkcije IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
Genesys ponuja video klice.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
Genesys ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
Genesys ne ponuja neomejenih spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Genesys ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Genesys ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Genesys ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
Genesys ne ponuja neomejene podpore 24/7.
LiveAgent proactive chat invitation

Najhitrejša programska oprema za pogovor v živo

Želite pošiljati svoja sporočila hitreje in pomagati več obiskovalcem spletnega mesta? Pridobite hitrejše povezave s strankami zahvaljujoč najhitrejšemu pripomočku za klepet v živo na trgu , ki je prikazan v samo 2,5 sekunde.

Naš pripomoček za klepet ima napredne funkcije, zaradi katerih je prava rešitev za klepet za vsako podjetje. Izkoristite proaktivna povabila na klepet ali pogled tipkanja v realnem času in hitreje pomagajte svojim strankam.

Uporabite nadzor obiskovalcev za sledenje informacijam, kot so zgodovina strank, napotitelj spletnega mesta ali geografska lokacija, da olajšate potek dela.

Spoznajte najhitrejši pogovor v živo

Združeno delovno okolje za agente podpore strankami s pravo zbirko orodij

Vsakodnevno delo s strankami je lahko težko delo brez pravih orodij. Klepet v živo je eno najboljših in najbolj uporabnih razpoložljivih orodij, kaj pa stranke, ki imajo raje druge oblike komunikacije?

Naš poenoten delovni prostor agentov ima zanesljiv sistem izdajanja zahtevkov, ki poenostavlja vse svojo komunikacijo v en poenoten nabiralnik.

Povežite svoje e-poštne račune, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, WhatsApp, nastavite klicni center z video klepetom in ustvarite bazo znanja, polno uporabne vsebine za kar najbolje izkoristite zmogljivosti večkanalnega sodelovanja, ki jih ponuja LiveAgent.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Vsa potrebna orodja pod isto streho

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent CRM integrations

Odlične lastnosti niso nujno tudi drage

Izboljšajte segmentacijo strank z oznakami, opombami in skupinami stikov, hkrati pa izboljšajte produktivnost agentov in sodelovanje z nagradami, značkami in funkcije gamifikacije.

Pošljite množična e-poštna sporočila, izdelajte e-poštne predloge ali integrirajte številne druge aplikacije, ki jih uporabljate vsak dan, da zadovoljite svojo bazo strank. Upoštevajte velikost svojega podjetja in izberite pravi načrt za dostopno ceno. Ni vam treba bankrotirati, da obiskovalce spremenite v zadovoljne stranke.

Programska oprema službe za pomoč uporabnikom je lahko cenovno dostopna in LiveAgent to dokazuje. Nadaljujte in si oglejte cene. Izberite, ali želite, da je LiveAgent programska oprema baze znanja z funkcija klepeta, najboljši klicni center ali preprost sistem vstopnic za e-poštno podporo strankam.

Pridružite se drugim podjetjem, ki so prešla na LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

black Slido logo

Ste pripravljeni na preizkus?

Spoznajte LiveAgent in preverite, ali je pravi za vaše podjetje. Preizkusite naš klepet v živo, zahtevke, bazo znanja in druge zmogljivosti popolnoma brezplačno. Kliknite spodnji gumb, da začnete brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje.

Ni potrebnih podatkov o kreditni kartici in nobenih pogojev.
Obljubljamo!

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Primerjajte nas z ostalimi

    Povezani članki zGenesys alternativa
    Komunikacijska programska oprema za klepet v živo omogoča takojšnjo interakcijo s predstavniki podjetja prek spletnega mesta.

    Pregledi programske opreme za klepet v živo

    Komunikacijska programska oprema za klepet v živo omogoča takojšnjo interakcijo s predstavniki podjetja prek spletnega mesta.

    Obvestila po e-mailu lahko pošiljajo e-mail agentom, ko je zahtevek dodeljena agentu ali ko stranka odgovori na dodeljen zahtevek. Preberite o tej funkciji.

    Email obvestila

    LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema, programska oprema za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, programska oprema odjemalskega portala in programska oprema za upravljanje e-pošte. Ponuja cenik, lastnosti, alternative, integracije, podporo, selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb, zahtevke za predlog in partnerski program. Poleg tega ima tudi portal za podporo, lahko se naročite na novice in obstaja akademija ter spletni seminarji. LiveAgent je last Quality Unit, LLC, ki ima v lasti tudi nadzor nad pogoji poslovanja, varnostno politiko zasebnosti, politiko zasebnosti GDPR in sitemap-om. Namenjen je pomoči pri izgradnji podjetja in izboljšanju odnosov s strankami.

    Websupport je največji ponudnik spletnega gostovanja in registrator domen na Slovaškem, Češkem in Madžarskem. Oglejte si njihovo zgodbo o uspehu.

    WebSupport

    Websupport je največji ponudnik spletnega gostovanja in registrator domen na Slovaškem, Češkem in Madžarskem. Oglejte si njihovo zgodbo o uspehu.

    Bi radi izvedeli več o LiveAgentu? Zahtevajte brezplačno predstavitev, če želite izvedeti več o LiveAgentu in kako vam lahko pomaga pri uspehu.

    Rezervirajte si predstavitev

    LiveAgent ponuja različne programske rešitve za podporo strankam, vključno s sistemom za upravljanje zahtevkov, integracijo z družbenimi mediji, SLA upravljanjem, vgrajenim klicnim centrom in analitičnimi poročili. Orodja za pomoč strankam so ključna za opolnomočenje strank, kar vodi v večje zadovoljstvo in zvestobo. LiveAgent ponuja programsko opremo za samopostrežno podporo strankam in bazo znanja, kar pomaga agentom pri njihovem delu. Klepet v živo pa je odlično orodje za izobraževalne in nevladne organizacije, saj omogoča modernizacijo službe za podporo strankam.

    LiveAgent ponuja dnevnik izpolnjenih in neizpolnjenih SLA pogodb o ravni storitev za določeno časovno obdobje in oddelek. Posamezne vnose lahko razvrstite po različnih filtrih.

    Poročilo SLA dnevnik

    SLA je pogodba med ponudnikom storitev in stranko glede ravni storitev, ki jih je treba zagotoviti. LiveAgent ponuja poročilo o izpolnjenih in neizpolnjenih SLA pogodbah ter dnevnik zahtevkov. Pravila SLA se lahko kombinirajo s pravili za eskalacijo zahtevkov in se lahko uporabljajo za več oddelkov. LiveAgent ponuja tudi orodje za upravljanje SLA na več ravneh, da se preprečijo nezadovoljstvo strank in škoduje poslovanju.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x