Iščete pravo Genesys alternativo?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Genesysu na trgu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

LiveAgent je spletna rešitev za podporo strankam, ki ponuja boljšo izkušnjo za vaše stranke. Nadgradite vašo podporo strankam na višji nivo z več kot 175 funkcijami in lastnostmi ter prilagodljivimi orodji za podporo strankam kot so: najhitrejši widget za pogovor v živo, zanesljiv “ticketing” sistem, možnost klicnega centra in lastno bazo znanja.

LiveAgent pravtako ponuja integracijo z družbenimi omrežji Facebook, Twitter in Instagram ter vam tako omogoča ponuditi boljšo uporabniško izkušnjo na njih.

Izboljšajte upravljanje s strankami in jim pomagajte z LiveAgent že danes. Če bi želeli izvedeti več, nadaljujte z branjem ali pa začnite z brezplačno 14-dnevno uporabo. Nobenih skritih zank in nobenega vnosa podatkov kreditne kartice.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgentom

Primerjava Genesys in LiveAgent na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
Genesys
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja vstopnice v načrtu za 110 USD/agenta/mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/uporabnika/mesec.
Genesys ponuja klepet v živo v načrtu za 110 USD/agenta/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja klicni center v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja samopostrežni portal v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka v načrt vstopnic za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Genesys ponuja integracijo Twitterja v načrtu za 140 $/agenta/mesec.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Genesys ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
Genesys ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja bazo znanja v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Genesys ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja funkcije API v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja funkcije IVR v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja videoklice v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja video klice v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 75 $/agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
Genesys ne ponuja neomejenih spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja neomejeno število gumbov za klepet v načrtu za 110 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Genesys ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v načrtu za 110 USD/agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Genesys ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
Genesys ne ponuja neomejene podpore 24/7.
LiveAgent proactive chat invitation

Najhitrejša programska oprema za pogovor v živo

Želite pošiljati vaša sporočila hitreje in ponuditi pomoč več obiskovalcem vaše strani? Povežite se z vašimi strankami hitreje s pomočjo najhitrejšega widget-a za pogovor v živo na tržišču, ki se prikaze po samo 2.5 sekundah. Naš napredni widget za pogovor v živo je prava rešitev za vsak posel. Izkoristite prednosti proaktivnih povabil na pogovor ali pa pogovor s tipkanjem v realnem času in hitreje pomagajte vašim strankam. Za lažji potek dela in zbiranje informacij uporabite pregled obiskovalcev, ki vam pokaže: zgodovino strank, napotitveno stran ali geografski položaj.

Spoznajte najhitrejši pogovor v živo

Združeno delovno okolje za agente podpore strankami s pravo zbirko orodij

Dnevno delo s strankami je lahko težko delo brez pravih orodij. Klepet v živo je eno najboljših in najbolj uporabnih orodij, ki so na voljo, kaj pa stranke, ki imajo raje druge oblike komunikacije?

Naš enotni delovni prostor agenta ima zanesljiv sistem za izdajo vstopnic, ki poenostavi vso vašo komunikacijo v en poenoten nabiralnik.

Povežite svoje e-poštne račune, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, nastavite klicni center z možnostmi videoklepeta in ustvarite baza znanja, polna uporabne vsebine, da kar najbolje izkoristite večkanalne zmogljivosti sodelovanja, ki jih ponuja LiveAgent .

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Vsa potrebna orodja pod isto streho

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent CRM integrations

Odlične lastnosti niso nujno tudi drage

Izboljšajte segmentacijo strank z oznakami, opombami in skupinami kontaktov, medtem, ko boste izboljšali tudi produktivnost in vključenost agentov z nagradami, priznanji in ostalimi “priboljški”. Pošiljajte elektronska sporočila masovno, izdelujte predloge za njih ali pa integrirajte številne druge aplikacije, ki jih dnevno uporabljate, da ugodite svojim strankam. Po ugodni ceni lahko izberete pravi paket glede na velikost vašega podjetja. Za spreminjanje obiskovalcev vaše strani v zadovoljne stranke ne boste segli pregloboko v žep. Programska oprema za podporo strankam je lahko cenovno ugodna in LiveAgent to dokazuje. Poglejte si naše pakete. Naj bo LiveAgent programska oprema za bazo znanja in možnostjo klepeta v živo, napredni klicni center ali pa le preprost “ticketing” sistem za podporo strankam po elektronski pošti. Izbira je vaša.

Pridružite se drugim podjetjem, ki so prešla na LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent vsebuje odličen program za pogovor v živo, "ticketing" sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča zagotavljati izjemno podporo našim strankam.

black Slido logo

Ste pripravljeni na preizkus?

Spoznajte se z LiveAgent platformo in ugotovite, če ustreza vašemu poslu. Preizkusite naš widget za pogovor v živo, “ticketing” sistem, bazo znanja in ostale lastnosti. Vse to popolnoma brezplačno. Za 14-dnevno brezplačno uporabo pritisnite spodnji gumb.  Za to ne potrebujete vnosa podatkov kreditne kartice. V ozadju ni nobenih skritih zank. Obljubimo!
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Primerjajte nas z ostalimi

Povezani članki zAlternativa Genesys
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it

Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

Areto System

Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

How to automatically assign a ticket to agent after reply

Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x