LiveAgent je spletna rešitev za podporo strankam, ki ponuja boljšo izkušnjo za vaše stranke. Nadgradite vašo podporo strankam na višji nivo z več kot 175 funkcijami in lastnostmi ter prilagodljivimi orodji za podporo strankam kot so: najhitrejši widget za pogovor v živo, zanesljiv “ticketing” sistem, možnost klicnega centra in lastno bazo znanja.
LiveAgent pravtako ponuja integracijo z družbenimi omrežji Facebook, Twitter in Instagram ter vam tako omogoča ponuditi boljšo uporabniško izkušnjo na njih.
Izboljšajte upravljanje s strankami in jim pomagajte z LiveAgent že danes. Če bi želeli izvedeti več, nadaljujte z branjem ali pa začnite z brezplačno 14-dnevno uporabo. Nobenih skritih zank in nobenega vnosa podatkov kreditne kartice.
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Funkcije | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
|
Genesys
|
---|---|---|
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
|
LiveAgent ponuja vstopnice v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
Genesys ponuja vstopnice v načrtu za 110 USD/agenta/mesec.
|
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
|
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/uporabnika/mesec.
|
Genesys ponuja klepet v živo v načrtu za 110 USD/agenta/mesec.
|
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
|
LiveAgent ponuja klicni center v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
|
Genesys ponuja klicni center v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
|
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
Genesys ponuja samopostrežni portal v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
|
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka v načrt vstopnic za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
|
Genesys ponuja integracijo Twitterja v načrtu za 140 $/agenta/mesec.
|
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
|
Genesys ne ponuja integracije Instagrama.
|
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
|
Genesys ne ponuja integracije Viberja.
|
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
Genesys ponuja bazo znanja v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
|
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja forum za stranke.
|
Genesys ne ponuja foruma za stranke.
|
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
|
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
Genesys ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
|
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
|
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
Genesys ponuja funkcije API v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
|
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
|
LiveAgent ponuja funkcije IVR v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
|
Genesys ponuja funkcije IVR v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
|
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
|
LiveAgent ponuja videoklice v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
|
Genesys ponuja video klice v načrtu za 75 USD/agenta/mesec.
|
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
Genesys ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 75 $/agenta/mesec.
|
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
Genesys ne ponuja neomejenih spletnih mest.
|
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
|
Genesys ponuja neomejeno število gumbov za klepet v načrtu za 110 USD/agenta/mesec.
|
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
Genesys ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v načrtu za 110 USD/agenta/mesec.
|
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
|
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
|
Genesys ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
|
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
|
Genesys ne ponuja neomejene podpore 24/7.
|
Dnevno delo s strankami je lahko težko delo brez pravih orodij. Klepet v živo je eno najboljših in najbolj uporabnih orodij, ki so na voljo, kaj pa stranke, ki imajo raje druge oblike komunikacije?
Naš enotni delovni prostor agenta ima zanesljiv sistem za izdajo vstopnic, ki poenostavi vso vašo komunikacijo v en poenoten nabiralnik.
Povežite svoje e-poštne račune, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, nastavite klicni center z možnostmi videoklepeta in ustvarite baza znanja, polna uporabne vsebine, da kar najbolje izkoristite večkanalne zmogljivosti sodelovanja, ki jih ponuja LiveAgent .
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
LiveAgent vsebuje odličen program za pogovor v živo, "ticketing" sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča zagotavljati izjemno podporo našim strankam.
Peter Komornik, CEO
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
LiveAgent je programska oprema za podporo strankam z odličnim sistemom za izdajo vstopnic, ki vam omogoča komunikacijo s strankami prek več priljubljenih kanalov. Je stroškovno učinkovita in zanesljiva rešitev za podjetja različnih velikosti.
LiveAgent vam lahko ponudi več možnosti pri komunikaciji s strankami. Poleg klepeta v živo lahko upravlja e-pošto, klicni center, portal za stranke, Viber in celo družbena omrežja - Facebook, Twitter in Instagram. Vse je podprto z odličnimi funkcije, ki olajšajo vaše delovne poteke in vam omogočajo, da pomagate več strankam.
LiveAgent ima najhitrejši na voljo pripomoček za klepet v živo, s prikazano hitrostjo klepeta pri 2,5 sekunde. Pripomoček za klepet lahko enostavno postavite na katero koli spletno mesto in stranke lahko kadar koli stopijo v stik z vami . Klepet v živo je podprt s funkcijami, kot so pogled tipkanja v realnem času, proaktivna povabila na klepet, interni klepeti in še veliko več.
Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo
Intercom, Zendesk, Olark, LiveAgent in LiveChat Inc. so ponudniki proaktivnih vabil za klepet, vendar Intercom ne ponuja souporabe zaslona. Samodejno preusmerjanje in prenašanje klepetov ter integracije s tretjimi ponudniki so na voljo pri vseh ponudnikih. Vpogledi v sporočila so na voljo le pri LiveAgentu in LiveChat Inc., medtem ko je neomejena zgodovina klepeta na voljo pri vseh, razen v najnižji tarifi pri LiveChat Inc.
Iščete uporabniško podobno alternativo?
LiveAgent je najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam, ki jo uporablja 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po vsem svetu. LiveAgent ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam, s katerimi lahko povečate zadovoljstvo strank, povečate "vrednost" strank, ustvarite več prihodkov in spremenite vaše poslovne cilje v resničnost. LiveAgent je pionirska programska oprema, ki ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam.
LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je zelo priljubljeno med uporabniki in ponuja veliko prednosti. Uporaba LiveAgenta je povzročila povečanje zadovoljstva strank in prodaje, odzivni čas pa se je povečal za 60%. Poleg tega LiveAgent omogoča hitrejšo in natančnejšo podporo ter statistični pregled kategorij vstopnic. Vse to pa dosega tudi s pozitivnimi mnenji uporabnikov, ki so ga ocenili kot odlično rešitev z dodano vrednostjo, ki premaga vse druge na trgu, tudi tiste z višjimi cenovnimi ravni.
Iščete alternativo za Kustomer?
LiveAgent je odlično orodje za komunikacijo s strankami, ki je pospešilo komunikacijo s strankami in jim omogočilo klepet s strankami. Uporaba LiveAgenta je izboljšala zadovoljstvo strank in prodajo ter povečala odzivni čas za 60%. Stopnja konverzije plačanih strank se je po uporabi LiveAgenta povečala za 325%. Vse to je privedlo do izboljšanja produktivnosti in profesionalnega pristopa do strank. LiveAgent je priporočljiv za izboljšanje in učinkovitost storitve za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih