Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Dodatek

Kaj je dodatek?

Dodatek, imenovan tudi vtičnik, je dodatna komponenta programske opreme, ki programski opremi doda funkcije. Z dodatki lahko prilagodite vašo programsko opremo za pomoč strankam da dosežete svoje načrte in cilje. Nastavite jih tako, da ustrezajo zahtevam skupine za podporo strankam. Upravljajte svoje dodatke in izboljšajte svoje poslovanje.

Poglejte, kateri dodatki (vtičniki) ponujajo našo programsko opremo za pomoč uporabnikom – LiveAgent. Dodatki ponujajo različne aranžmaje z različnimi funkcijami in cenami. Standardnemu modelu programske opreme za pomoč uporabnikom dodajte nekaj dodatkov in jih kar najbolje izkoristite.

Dodatek

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Kaj pomeni dodatek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dodatek (vtičnik) je del programske opreme (običajno dokaj majhen), ki razširja funkcionalnost programske opreme. To uporabniku omogoča, da izbere in uporablja samo module, ki jih potrebuje. Za ustvarjanje vtičnikov mora razvijalec zagotoviti in dokumentirati API za svojo aplikacijo, to je programski vmesnik.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaj so dodatki za LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dodatki ponujajo tudi službo za pomoč LiveAgent. Dodatki imajo različne funkcije, ki ob dodajanju standardni programski opremi omogočajo več dejanj in možnosti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako v račun LiveAgent dodati dodatek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dodajanje dodatkov v programsko opremo prek LiveAgent je preprosto. Na plošči najdete celoten seznam vtičnikov, ki so na voljo za vašo programsko opremo. Vse, kar morate storiti, je, da kliknete ‘aktivacija’ in nato ‘konfiguracija’ in že imate nameščen vtičnik. Določen vtičnik lahko tako hitro odstranite tako, da kliknete ‘deaktiviranje’. Dnevnik dejavnosti najdete v računu LiveAgent. 1. Najprej se prijavite v svoj račun LiveAgent .; 2. Poiščite konfiguracijo; 3. Kliknite Orodja; 4. Nazadnje odprite dnevnik revizije (to je dnevnik dejavnosti).” } } ] }

FAQ

Kaj pomeni dodatek?

Dodatek (vtičnik) je del programske opreme (običajno dokaj majhen), ki razširja funkcionalnost programske opreme. To uporabniku omogoča izbiro, da uporablja le module, ki jih potrebuje. Da bi bili vtičniki uporabni, mora razvijalec zagotoviti in dokumentirati API za svoj programski vmesnik.

Kaj so dodatki za LiveAgent?

Dodatki ponujajo tudi službo za pomoč LiveAgent. Dodatki so različne funkcije, ki ob dodajanju standardni programski opremi omogočajo več dejanj in možnosti.

Kako v račun LiveAgent dodati dodatek?

Dodajanje dodatkov v programsko opremo preko LiveAgent je preprosto. Na plošči najdete celoten seznam vtičnikov, ki so na voljo za vašo programsko opremo. Za vsakega morate klikniti “aktivacija” in nato “konfiguracija” in vtič že imate nameščen. Odstranite lahko določen vtičnik prav tako hitro s klikom na “deaktiviranje”.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico