Kdo je agent?
Zastopniki so neločljiv del vsakega podjetja. Zastopniki ali predstavniki za stranke so ljudje, ki skrbijo za stranke in nudijo podporo. Odgovarjajo na klice, klepete ali sporočila za reševanje vprašanj strank o izdelkih ali storitvah podjetja.
Pomembno je spoštovanje do strank. Predstavniki strank morajo imeti popolno kombinacijo spretnosti, osebnih lastnosti in strasti do izdelka in dela.
Zastopniki z vlogo skrbnika lahko upravljajo tudi druge uporabnike ali si ogledajo poročilo. Z vlogo lastnika imajo pristop do računov in poslovnih informacij.
Izvedite več o agentih v LiveAgent.
FAQ
Kaj je opredelitev pojma agent?
Zastopnik je najpomembnejši sestavni del programske opreme za pomoč strankam, saj zagotavlja sposobnosti zaposlenih, brez katerih programska oprema sama ne more voditi storitev za stranke. Zastopnik je oseba, ki rešuje težave in podpira stranko, zahvaljujoč kateri lahko vaša blagovna znamka doseže boljše rezultate. Zastopnik, ki deluje kot skrbnik, lahko nadzoruje in konfigurira sistem.
Kako dodeliti vlogo agenta v LiveAgentu?
Če želite nekomu dodeliti vlogo agenta v LiveAgentu, pojdite na ‘Konfiguracija‘ in nato izberite zavihek ‘Agenti‘. V naslednjem koraku kliknite ‘Ustvari agenta‘. Dajte agentu ime, navedite e-poštni naslov in spol. Na koncu izberite natančno vlogo: Agent – brska po zahtevkih in se nanje odzove; ali skrbnik – lahko si ogleda zahteve, odgovori nanje in upravlja sistemske nastavitve; ali Lastnik – lahko upravlja račun, obračunavanje in sistemske nastavitve ter si ogleda in odgovori na zahteve. Nato agent po pošti prejme geslo za svoj račun.
Kakšne so sposobnosti agenta v LiveAgent?
Zastopnik je najpomembnejši element storitve za stranke podjetja. Imajo spretnosti, potrebne za zagotavljanje najboljše storitve za stranke. Agent podpira in rešuje težave, in če deluje kot skrbnik, lahko nadzoruje in konfigurira sistem. Zastopnik bi moral dobro razumeti zadeve podjetja, ki bi lahko zanimale stranko (izdelki, storitve, prodaja, trženje itd.).
Expert’s note
Agenti so ključni element pri zagotavljanju odlične storitve strankam. Imeti morajo kombinacijo spretnosti, osebnih lastnosti in strasti do dela.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.