Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Agent

Kdo je agent?

Zastopniki so neločljiv del vsakega podjetja. Zastopniki ali predstavniki za stranke so ljudje, ki skrbijo za stranke in nudijo podporo. Odgovarjajo na klice, klepete ali sporočila za reševanje vprašanj strank o izdelkih ali storitvah podjetja.

Pomembno je spoštovanje do strank. Predstavniki strank morajo imeti popolno kombinacijo spretnosti, osebnih lastnosti in strasti do izdelka in dela.

Zastopniki z vlogo skrbnika lahko upravljajo tudi druge uporabnike ali si ogledajo poročilo. Z vlogo lastnika imajo pristop do računov in poslovnih informacij.

Izvedite več o agentih v LiveAgent.

Agenti
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj je opredelitev pojma agent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zastopnik je najpomembnejši sestavni del programske opreme za pomoč strankam, saj zagotavlja sposobnosti zaposlenih, brez katerih programska oprema sama ne more voditi storitev za stranke. Zastopnik je oseba, ki rešuje težave in podpira stranko, zahvaljujoč kateri lahko vaša blagovna znamka doseže boljše rezultate. Zastopnik, ki deluje kot skrbnik, lahko nadzoruje in konfigurira sistem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako dodeliti vlogo agenta v LiveAgentu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Če želite nekomu dodeliti vlogo agenta v LiveAgentu, pojdite na ’Konfiguracija’ in nato izberite zavihek »Agenti«. V naslednjem koraku kliknite ’Ustvari agenta’. Dajte agentu ime, navedite e-poštni naslov in spol. Na koncu izberite natančno vlogo: Agent – brska po zahtevkih in se nanje odzove; ali skrbnik – lahko si ogleda zahteve, odgovori nanje in upravlja sistemske nastavitve; ali Lastnik – lahko upravlja račun, obračunavanje in sistemske nastavitve ter si ogleda in odgovori na zahteve. Nato agent po pošti prejme geslo za svoj račun.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kakšne so sposobnosti agenta v LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zastopnik je najpomembnejši element storitve za stranke podjetja. Imajo spretnosti, potrebne za zagotavljanje najboljše storitve za stranke. Agent podpira in rešuje težave, in če deluje kot skrbnik, lahko nadzoruje in konfigurira sistem. Zastopnik mora dobro razumeti zadeve podjetja, ki bi lahko zanimale stranko (izdelki, storitve, prodaja, trženje itd.).” } }] }

FAQ

Kaj je opredelitev pojma agent?

Zastopnik je najpomembnejši sestavni del programske opreme za pomoč strankam, saj zagotavlja sposobnosti zaposlenih, brez katerih programska oprema sama ne more voditi storitev za stranke. Zastopnik je oseba, ki rešuje težave in podpira stranko, zahvaljujoč kateri lahko vaša blagovna znamka doseže boljše rezultate. Zastopnik, ki deluje kot skrbnik, lahko nadzoruje in konfigurira sistem.

Kako dodeliti vlogo agenta v LiveAgentu?

Če želite nekomu dodeliti vlogo agenta v LiveAgentu, pojdite na ‘Konfiguracija‘ in nato izberite zavihek ‘Agenti‘. V naslednjem koraku kliknite ‘Ustvari agenta‘. Dajte agentu ime, navedite e-poštni naslov in spol. Na koncu izberite natančno vlogo: Agent – brska po zahtevkih in se nanje odzove; ali skrbnik – lahko si ogleda zahteve, odgovori nanje in upravlja sistemske nastavitve; ali Lastnik – lahko upravlja račun, obračunavanje in sistemske nastavitve ter si ogleda in odgovori na zahteve. Nato agent po pošti prejme geslo za svoj račun.

Kakšne so sposobnosti agenta v LiveAgent?

Zastopnik je najpomembnejši element storitve za stranke podjetja. Imajo spretnosti, potrebne za zagotavljanje najboljše storitve za stranke. Agent podpira in rešuje težave, in če deluje kot skrbnik, lahko nadzoruje in konfigurira sistem. Zastopnik bi moral dobro razumeti zadeve podjetja, ki bi lahko zanimale stranko (izdelki, storitve, prodaja, trženje itd.).

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico