Kdo je agent?
Zastopniki so neločljiv del vsakega podjetja. Zastopniki ali predstavniki za stranke so ljudje, ki skrbijo za stranke in nudijo podporo. Odgovarjajo na klice, klepete ali sporočila za reševanje vprašanj strank o izdelkih ali storitvah podjetja.
Pomembno je spoštovanje do strank. Predstavniki strank morajo imeti popolno kombinacijo spretnosti, osebnih lastnosti in strasti do izdelka in dela.
Zastopniki z vlogo skrbnika lahko upravljajo tudi druge uporabnike ali si ogledajo poročilo. Z vlogo lastnika imajo pristop do računov in poslovnih informacij.
Izvedite več o agentih v LiveAgent.

FAQ
Kaj je opredelitev pojma agent?
Zastopnik je najpomembnejši sestavni del programske opreme za pomoč strankam, saj zagotavlja sposobnosti zaposlenih, brez katerih programska oprema sama ne more voditi storitev za stranke. Zastopnik je oseba, ki rešuje težave in podpira stranko, zahvaljujoč kateri lahko vaša blagovna znamka doseže boljše rezultate. Zastopnik, ki deluje kot skrbnik, lahko nadzoruje in konfigurira sistem.
Kako dodeliti vlogo agenta v LiveAgentu?
Če želite nekomu dodeliti vlogo agenta v LiveAgentu, pojdite na ‘Konfiguracija‘ in nato izberite zavihek ‘Agenti‘. V naslednjem koraku kliknite ‘Ustvari agenta‘. Dajte agentu ime, navedite e-poštni naslov in spol. Na koncu izberite natančno vlogo: Agent – brska po zahtevkih in se nanje odzove; ali skrbnik – lahko si ogleda zahteve, odgovori nanje in upravlja sistemske nastavitve; ali Lastnik – lahko upravlja račun, obračunavanje in sistemske nastavitve ter si ogleda in odgovori na zahteve. Nato agent po pošti prejme geslo za svoj račun.
Kakšne so sposobnosti agenta v LiveAgent?
Zastopnik je najpomembnejši element storitve za stranke podjetja. Imajo spretnosti, potrebne za zagotavljanje najboljše storitve za stranke. Agent podpira in rešuje težave, in če deluje kot skrbnik, lahko nadzoruje in konfigurira sistem. Zastopnik bi moral dobro razumeti zadeve podjetja, ki bi lahko zanimale stranko (izdelki, storitve, prodaja, trženje itd.).
Expert note
Agenti so ključni element pri zagotavljanju odlične storitve strankam. Imeti morajo kombinacijo spretnosti, osebnih lastnosti in strasti do dela.

Zakaj potrebujete vstopnični sistem?
Mnoge organizacije še vedno ignorirajo vstopnični sistem. To je predvsem posledica nerazumevanja prednosti tega sistema.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki se lahko prilagaja po potrebi blagovne znamke. Sistem lahko stranke ocenjujejo, medtem ko je na voljo tudi pomoč za selitev podatkov in dnevnik sprememb. Podjetje ima tudi nagrade in certifikate ter vam omogoča sodelovanje preko partnerskih programov.
Vsekanalna uporabniška izkušnja
LiveAgent je programska oprema za uspeh strank, ki omogoča večjezično podporo in prilagajanje črk z naglasi. Ponuja več kot 179 funkcij in več kot 40 integracij ter večkanalno komunikacijo s strankami preko spletnega klepeta, e-pošte in družbenih medijev. Sodelovanje strank preko več kanalov je ključno za izboljšanje zadovoljstva strank, čeprav se pojavljajo izzivi, kot so čas in manjši števil zaposlenih. Brezplačna programska oprema LiveAgent vključuje klepet v realnem času in je primerna za podjetja vseh velikosti.
Povzetek službe za podporo strankam
Služba za podporo strankam je dobro plačano in prenosljivo delo, ki ponuja priložnost za mreženje in pridobivanje delovnih izkušenj. Pri prijavi za agenta za pomoč uporabnikom je pomembno vključiti komunikacijske veščine, programska znanja, poznavanje panoge ter primere, ki kažejo vaše mehke veščine. Za vodstveni položaj je ključno predstaviti vodstvene sposobnosti in pobude.