Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Analitika

Kaj so analitike?

Poročila v LiveAgent so odlična funkcija, ki meri zadovoljstvo strank. Je odlično orodje za izboljšanje storitev podpore strankam in za motiviranje predstavnikov strank. To orodje zbira informacije v zvezi s strankami in uspešnostjo službe za pomoč uporabnikom. Nato jih analizira in pripravi pregled. Analitika vsebuje podrobne grafikone, poročila, statistiko in drugo. Pomaga spremljati uspešnost agenta in primerjati statistiko. Najbolj produktivne zastopnike je mogoče nagraditi, od njih pa se lahko učijo drugi predstavniki za stranke. LiveAgent ponuja profesionalno storitev Analytics.

Izvedite več o Analitiki v LiveAgent.

Analitika
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj pomeni analitika?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Analitika je sistematična računalniška analiza podatkov ali statistike. Zahvaljujoč temu lahko razlagamo in prenašamo vzorce podatkov, ki se uporabljajo za podporo in odločanje. Uporablja se za analizo poslovnih podatkov, zato lahko opišete, napovedujete in izboljšate rezultate. Ker sta analiza in optimizacija ključna za uspeh, bi morala imeti analitika pomembno vlogo v vaši strategiji storitev za stranke.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Katere analitične funkcije ponuja LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zahvaljujoč analitični funkciji v LiveAgent lahko analizirate dohodna in odhodna sporočila, klepete in klice. Prav tako lahko preverite poročila o rezultatih in jih razvrstite po času, kanalu ali oddelku. Še več, dobivate poročila o uspešnosti zastopnika, poročila o uspešnosti po oznakah. Izberete lahko obdobje, iz katerega prihajajo podatki, in se vrnete celo leto nazaj.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako dostopati do funkcij analitike v LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Analitične funkcije najdete v LiveAgent na zavihku ’Poročila’, nato kliknite ’Pregled analitike’. Prav tako lahko ocenite poročila o uspešnosti in preverite razčlenitev ocen strank.” } }] }

FAQ

Kaj pomeni analitika?

Analitika je sistematična računalniška analiza podatkov ali statistike. Zahvaljujoč njemu lahko razlagamo in prenašamo vzorce podatkov, ki se uporabljajo za podporo odločanju. Uporablja se za analizo poslovnih podatkov, zato lahko opišete, napovedujete in izboljšate rezultate. Ker sta analiza in optimizacija ključna za uspeh, bi morala imeti analitika pomembno vlogo v vaši strategiji storitev za stranke.

Katere analitične funkcije ponuja LiveAgent??

Zahvaljujoč analitični funkciji v LiveAgent lahko analizirate dohodna in odhodna sporočila, klepete in klice. Prav tako lahko preverite poročila o rezultatih in jih razvrstite po času, kanalu ali oddelku. Še več, dobivate poročila o uspešnosti zastopnika, poročila o uspešnosti po oznakah. Izberete lahko obdobje, iz katerega prihajajo podatki, in se vrnete celo leto nazaj.

Kako dostopati do funkcij analitike v LiveAgent?

Analitične funkcije najdete v LiveAgentu na zavihku ’Poročila’, nato kliknite ’Pregled analitike’. Prav tako lahko ocenite poročila o uspešnosti in preverite razčlenitev ocen strank.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico