Kaj so aplikacije za klepet?
Aplikacija za klepet vam omogoča komunikacijo s strankami preko klepeta. Omogoča pošiljanje in prejemanje sporočil. Aplikacija za klepet omogoča lažje, enostavnejše in hitrejše povezovanje z vsemi, hkrati pa je tudi enostavna za uporabo. Obstaja veliko vrst aplikacij za klepet in vsaka ima svojo obliko in funkcije.
LiveAgent vam ponuja odlično orodje – klepet v živo. Klepetajte s strankami v realnem času!
Frequently Asked Questions
Kaj so aplikacije za klepet?
Aplikacije za klepet vam omogočajo, da ostanete povezani z drugimi ljudmi, ki morda uporabljajo aplikacijo na drugem koncu sveta. V službi za stranke so takšne aplikacije eden najpomembnejših komunikacijskih kanalov.
Kako deluje aplikacija za klepet?
Aplikacije za klepet se običajno izvajajo v centraliziranih omrežjih s strežniki operaterjev platforme, v nasprotju s peer-to-peer protokoli, kot je XMPP. To omogoča dvema osebama, da se pogovarjata v realnem času.
Ali obstajajo brezplačne aplikacije za klepet?
Seveda. Na trgu imamo na voljo veliko brezplačnih aplikacij za klepet. Uporabljajo se tako v vsakodnevni uporabi kot na primer v službi za stranke. Primer takšne aplikacije je Messenger, katerega delovanje je mogoče sinhronizirati s programsko opremo LiveAgent.
Klepet v živo za podjetniška podjetja
Klepeta v živo vam omogoča, da izboljšate komunikacijo s strankami, povečate vključenost in skrajšate čakalni čas. To je enostavno integrirati in zagotavlja varnost podatkov. Klepet v živo je ključen del celovite strategije podpore strankam.
LiveAgent ponuja programsko opremo za pomoč strankam, vključno z brezplačnim odjemalcem klepeta. Omogoča upravljanje vseh vrst komunikacije s strankami na enem mestu, vključno z avtomatizacijo in klepetom v realnem času. S 14-dnevnim brezplačnim preskusom lahko začnete izboljševati svojo storitev za stranke.
Orodja za klepet omogočajo komunikacijo v realnem času, prenos besedilnih sporočil, slik, video posnetkov in povezav ter skupno rabo zaslona. LiveAgent ponuja 15 funkcij klepeta v živo, ki omogočajo hitro storitev za stranke po ugodni ceni. Poleg tega omogoča tudi druge funkcije, kot so spremljanje obiskovalcev spletnega mesta in uporaba prednastavljenih odgovorov.