Kaj je zbirka strank?
Vse svoje podatke in podatke o strankah shranite v zbirko podatkov strank v LiveAgent. Shranite lahko osnovne kontaktne podatke, kot so telefonska številka, e-poštni naslov, naslov podjetja ali nastavitve jezika in še veliko več. Ugotovite, kaj podjetja zahtevajo in shranite te podatke. V tej zbirki podatkov si lahko ogledate tudi prejšnje pogovore v podpori.


Frequently asked questions
Kaj je zbirka strank?
Baza podatkov strank je prostor v LiveAgent, kjer lahko shranite vse svoje podatke in podatke o strankah. To so lahko osnovni podatki, na primer telefonska številka, e-poštni naslov, lahko pa tudi podrobnejši in individualni.
Je baza podatkov o strankah pomembna za vaše podjetje?
Imeti bazo strank je pomembno za vaše podjetje, saj prikazuje informacije o ljudeh, ki sodelujejo z vašim podjetjem, jih zanimajo storitve, ki jih ponujate, ali izdelki, ki jih ponujate. Zahvaljujoč temu lahko na primer jasneje definirate svojo ciljno skupino.
Kako organizirati bazo strank?
Kako boste organizirali bazo strank, je odvisno od vas. Tam lahko zberete le osnovne kontaktne podatke, tj. Ime in priimek, e-pošto, telefonsko številko, naslov, jezik. Lahko pa zberete tudi podrobnejše informacije, ki bi vam bile morda koristne.
Expert note
Učinkovita baza podatkov strank je ključna za dobro podporo strankam in prilagajanje storitev njihovim potrebam. Zbirajte potrebne informacije in jih ustrezno varujte.

LiveAgent ponuja orodja za pomoč strankam, vključno z vpogledom v podatke stikov, kar omogoča boljšo storitev za stranke. Uporabniki lahko ustvarijo tudi edinstvene kontaktne polje za shranjevanje dodatnih informacij o strankah. LiveAgent ima 175 funkcij in več kot 40 integracij ter ponuja 14-dnevno brezplačno preskusno različico.
Programska oprema klicnega centra LiveAgent omogoča analizo uspešnosti dohodnih in odhodnih klicev ter razporejanje klicev na kartice strank. Za uspešno reševanje dohodnih klicev je pomembno ustrezno usposabljanje zastopnikov in sledenje meritvam za izboljšanje uporabniške izkušnje. LiveAgent ponuja tudi zanesljivo programsko opremo kontaktnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke.
Podjetja tekmujejo za pozornost kupcev in uporabljajo marketinške in prodajne akcije ter programe zvestobe. Za povečanje zadovoljstva strank jih je treba poslušati, zagotoviti odličen servis in preseči pričakovanja. Zahtevanje povratnih informacij se lahko izvede s koncem pogovora ali pošiljanjem e-poštnega sporočila.
Se selite s CallPage k LiveAgent?
LiveAgent je programska oprema, ki podpira pripomočke v 43 jezikih. Primerna je za mala podjetja, agencije in velike korporacije ter je bila najbolje ocenjena za pomoč strankam v letu 2020. Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University so nekatera podjetja, ki uporabljajo LiveAgent. Poskusite brezplačno zdaj!