Kaj je brezplačen spletni klepet?
Brezplačni spletni klepet je sistem, zasnovan za komunikacijo med dvema ali več ljudmi v realnem času po internetu. Brezplačni spletni klepet ne zahteva posebne programske opreme za klepet – uporabniki uporabljajo samo dostopne spletne vmesnike, zato potrebuje le spletni brskalnik. Seveda je za vse uporabnika popolnoma brezplačen. Uporabnikom omogoča istočasno izmenjavo besedilnih ali glasovnih sporočil z drugimi uporabniki. Je hiter in enostaven način komunikacije.
Frequently asked questions
Kaj je brezplačen spletni klepet?
Brezplačni spletni klepet je komunikacijski kanal, ki omogoča stik med dvema ali več osebami. Ne potrebuje posebne programske opreme za klepet. Vmesniki so na voljo v spletnem brskalniku. Kot že ime pove, je klepet popolnoma brezplačen za vsakega uporabnika.
Ali vsako podjetje potrebuje brezplačen spletni klepet?
To ni nujno, če pa želite, da je vaša storitev za stranke na najvišji ravni in želite ostati pred konkurenco, gamorate implementirati v svojem podjetju. Stranki omogoča, da v realnem času dobi odgovor na vprašanje, zaradi česar je njegovo zadovoljstvo s storitvijo večje, kot če bi se moral obrniti na vas po drugem kanalu. Na ta način se gradijo odnosi s strankami, kar se prevede tudi v prodajo. Poleg tega lahko podjetje zahvaljujoč klepetu spremlja gibanje strank na spletnem mestu.
Ali LiveAgent ponuja brezplačen spletni klepet?
LiveAgent seveda ponuja brezplačen spletni klepet. To je eden glavnih komunikacijskih kanalov, ki je strankam najbolj všeč. Brezplačna aplikacija za klepet v živo LiveAgent ponuja najhitrejši pripomoček na trgu, ki ga lahko prilagodite svojim potrebam in jeziku komunikacije.
Orodje za klepet v živo je učinkovit način komunikacije s strankami na spletnem mestu. Klepetom v živo omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni. Poleg prenosa besedilnih sporočil in drugih vsebin uporabnikom ponuja tudi številne druge funkcije, kot so predklepetni obrazci, obrazci brez povezave in proaktivna vabila na klepet. Napredna verzija klepeta omogoča tudi skupno rabo zaslona in celo glasovne in video klice. Uporaba orodja za klepet na spletnem mestu je stroškovno učinkovit način pretvorbe obiskovalca spletnega mesta v plačljivega kupca.
Brezplačna programska oprema za klicni center
Pri upravljanju klicnih centrov je pomembno, da se posodabljajo scenariji za agentov klicnih centrov, da bi bili bolj samozavestni in produktivni pri delu. Prednosti uporabe orodij klicnega centra vključujejo izboljšanje produktivnosti, zadovoljstvo strank, nižje stroške, enostavno izvedbo in skalabilnost. Pomembna je tudi ustrezna oprema klicnega centra, sledenje pravilnega jezika, uporaba prave vrste programske opreme ter upravljanje klicnega centra. Stroški, potrebni za vzpostavitev klicnega centra, se lahko razlikujejo glede na vrsto in vključujejo plače, najemnino in programske stroške.
LiveAgent is software that offers in-depth understanding of customer support concepts, integrations and features for the customer portal and email management. It can also be used for inbound calls and complaint management. The company offers a demo version and updates and discounts. Automatic call-backs, reliable call center software, and self-service options for customers are important practices. Call center productivity can be increased by up to 300% by using automatic dialers. LiveAgent provides many features and integrations for call centers.
Brezplačna klepetalnica za spletne strani
LiveAgent je brezplačna aplikacija za klepetalnice na spletu, ki ponuja enostavno upravljanje strank in sistem upravljanja pritožb. Podjetje ponuja tudi širok nabor programske opreme in integracij za upravljanje strank in pritožb. Spletni klepet v živo je pomemben kanal za storitve za stranke, saj ponuja skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni. Brezplačni spletni klepet je prilagodljiv, jezikovno prilagodljiv in na voljo 24/7. Klepetalnica v živo prinaša hitro storitev za stranke, sposobnost odziva v realnem času ter povečanje konverzij in uspešnosti storitev za stranke. Več informacij o podjetju in njihovi ponudbi je na voljo na njihovi spletni strani.