Kaj je brezplačen spletni klepet?
Brezplačni spletni klepet je sistem, zasnovan za komunikacijo med dvema ali več ljudmi v realnem času po internetu. Brezplačni spletni klepet ne zahteva posebne programske opreme za klepet – uporabniki uporabljajo samo dostopne spletne vmesnike, zato potrebuje le spletni brskalnik. Seveda je za vse uporabnika popolnoma brezplačen. Uporabnikom omogoča istočasno izmenjavo besedilnih ali glasovnih sporočil z drugimi uporabniki. Je hiter in enostaven način komunikacije.
Frequently Asked Questions
Kaj je brezplačen spletni klepet?
Brezplačni spletni klepet je komunikacijski kanal, ki omogoča stik med dvema ali več osebami. Ne potrebuje posebne programske opreme za klepet. Vmesniki so na voljo v spletnem brskalniku. Kot že ime pove, je klepet popolnoma brezplačen za vsakega uporabnika.
Ali vsako podjetje potrebuje brezplačen spletni klepet?
To ni nujno, če pa želite, da je vaša storitev za stranke na najvišji ravni in želite ostati pred konkurenco, gamorate implementirati v svojem podjetju. Stranki omogoča, da v realnem času dobi odgovor na vprašanje, zaradi česar je njegovo zadovoljstvo s storitvijo večje, kot če bi se moral obrniti na vas po drugem kanalu. Na ta način se gradijo odnosi s strankami, kar se prevede tudi v prodajo. Poleg tega lahko podjetje zahvaljujoč klepetu spremlja gibanje strank na spletnem mestu.
Ali LiveAgent ponuja brezplačen spletni klepet?
LiveAgent seveda ponuja brezplačen spletni klepet. To je eden glavnih komunikacijskih kanalov, ki je strankam najbolj všeč. Brezplačna aplikacija za klepet v živo LiveAgent ponuja najhitrejši pripomoček na trgu, ki ga lahko prilagodite svojim potrebam in jeziku komunikacije.
Programska oprema za klepetanje v živo
Programska oprema za klepet v živo je odlična za povečanje stopnje zadrževanja strank in vključenosti. LiveAgent ponuja številne funkcije, medtem ko HubSpot Service Hub in tawk.to sta primerna za startupe in srednje velika podjetja. Zoho Desk je prilagodljiv in ima visoko oceno.
LiveAgent je programska oprema, ki ponuja pomoč strankam s klicnim centrom, integracijami in sistemom za upravljanje pritožb ter omogoča tudi uporabo VoIP telefonskih sistemov. LiveAgent zagotavlja podporno portal in stanje sistema ter omogoča selitev podatkov, partnerski program ter druge dodatne možnosti. Lahko se naročite na novice za najnovejše informacije o posodobitvah in popustih. Poleg tega lahko rezervirate klic ena na ena, da izveste, kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju. LiveAgent zagotavlja tudi politiko varnosti zasebnosti in se redno posodablja.
LiveAgent je storitev za stranke, ki se osredotoča na umetno inteligenco in ponuja široko paleto funkcij, vključno z integracijami in podporo strankam. Yootel je referenčni VoIP operater, ki nudi najsodobnejšo opremo in popolno podporo ter poslovno telefonijo, ki se enostavno poveže z poslovnimi aplikacijami. Ponuja tudi veliko VoIP funkcij, kot so Centrex, Trunk Sip in poenotena komunikacija.