Kaj je brezplačna klepetalnica za spletna mesta?
Brezplačna klepetalnica za spletno stran je del spletne strani – mesto, kjer lahko uporabniki v realnem času komunicirajo z drugimi. Uporabniki v eni klepetalnici imajo pogosto skupne interese. To je poceni, enostaven in preprost način za povezovanje z drugimi ljudmi po vsem svetu.
Klepetalnice so popolnoma brezplačne za vsakega uporabnika in zahtevajo le spletni brskalnik in internet. Brezplačna klepetalnica za spletno mesto prav tako ne zahteva registracije ali prenosov.

Frequently Asked Questions
Kaj je brezplačna klepetalnica za spletna mesta?
Brezplačne klepetalnice so klepetalnice, ki imajo lahko različne oblike. Tu lahko dobite informacije v zvezi s svojo panogo ali klepetate z ljudmi s podobnimi interesi. Pogosto so na voljo v različnih oblikah, kot so spletni klepet, glasovni klepet in video klepet.
Ali podjetja potrebujejo brezplačno klepetalnico za spletna mesta?
Brezplačni klepet na spletnih mestih je odlična rešitev za podporo strankam. Posledično se lahko potrošniki zlahka obrnejo na uporabnike, ki so jim podobni in se lahko pogovorijo o težavah, ki jih imajo z izdelkom ali storitvijo. Prav tako se je pametno posvetovati, ko potrebujejo več informacij o izdelku, ki jih lahko prepričajo v nakup.
Ali LiveAgent ponuja brezplačno klepetalnico za spletna mesta?
Brezplačna klepetalnica za spletna mesta je na voljo pri LiveAgent. Klepetalnice so enostavne za uporabo in dostopne vsakemu uporabniku. Je enostavno za izvedbo in za uporabo. Od potrošnika ne zahteva registracije ali prenosa.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.