Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Čakalna vrsta

Kaj je čakalna vrsta?

Čakalna vrsta je seznam sporočil, ki jih prejme vaša podporna ekipa. Stranka vas lahko kontaktira preko več komunikacijskih kanalov (Facebook, Twitter, elektronska pošta…) in vam sporoči svoje težave. Ta sporočila se pokažejo v čakaln vrsti. Podporna ekipa podjetja porabi večino svojega časa v čakalni vrsti, da pomaga strankam pri reševanju njihovih težav.

Omogočeno je tudi filtriranje sporočil v čakalni vrsti. Če je nek agent dober v določenem področju, se mu lahko dodeli sporočila, ki se nanašajo na to področje. Tako se izboljša tudi zadovoljstvo strank.

Pogosta vprašanja

Kaj je čakalna vrsta?

Čakalna vrsta je seznam sporočil, ki jih stranke pošljejo ekipi podporne službe. To omogoča boljšo organizacijo in urejanje v določenem vrstnem redu. Ponuja tudi možnost filtriranja sporočil in njihovo dodeljevanje agentom, ki so specializirani za določeno področje. Vse to vpliva na povečanje zadovoljstva strank.

 

Kako lahko uporabite čakalno vrsto za izboljšanje izkušnje strank?

Upravljanje s čakalno vrsto bolje izpolnjuje pričakovanja vaših strank. Čakalna vrsta omogoča tudi, da je status stranke aktiven in v čakanju. To lahko naredimo s pomočjo multimedijskih rešitev, ki bodo vključevale stranko. Stranko je potrebno tudi obvestit o predvidenem čakalnem času. Če bo ta predolg, lahko stranka postane nezadovoljna.

 

Kako lahko v LiveAgent preverite stanje čakalne vrste?

V LiveAgent imate dostop do števila strank, ki so v čakalni vrsti. To je predstavljeno v zgornjem desnem kotu. Če so vsi agenti zasedeni, morajo stranke počakati, da se kakšno mesto sprosti.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico