Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Aplikacija klicnega centra

Kaj je aplikacija za klicni center?

Aplikacija za pomoč strankam v središče prinaša vse oblike komunikacije, kot so e-poštna sporočila, sporočila v klepetu. Ta aplikacija pomaga skupini za podporo strankam, da ostane organizirana in vodena. Uporabnikom omogoča razvrščanje zahtevkov ali dodelitev zahtevka določenemu agentu. Aplikacije za storitve strankam ponujajo različne funkcije – forum, bazo znanja, klepet v živo ali podporo za mobilne naprave. V svojo mobilno aplikacijo lahko vstavite gumb za pomoč, stranke pa lahko prek mobilne podpore prejemajo tudi rešitev.

Aplikacija Klicni center je vrsta aplikacije za pomoč strankam in strankam omogoča dostop do podpore prek telefonskega klica iz klicnega centra. Povečuje učinkovitost ekipe za pomoč strankam in zadovoljstvo strank.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj je aplikacija za klicni center?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Aplikacija klicnega centra je ena od vrst aplikacij, ki podpirajo storitve za stranke. Zahvaljujoč njej se povečuje učinkovitost ekipe za pomoč strankam in s tem tudi njeno zadovoljstvo. Vsi postopki povezovanja so avtomatizirani.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Katere so obvezne funkcije aplikacije klicnega centra??”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Aplikacija klicnega centra ima več potrebnih funkcij. Ti vključujejo snemanje klicev – zahvaljujoč takšni funkciji imate možnost arhivirati zahteve in se nanje vrniti, ko je to potrebno. Na voljo imate tudi interaktivne funkcije glasovnega odziva, kjer lahko na telefonu nastavite nekaj dreves IVR in menijev za boljše storitve za stranke. Posredovanje klicev (usmerjanje) je prav tako v pomoč, še posebej, če morate obvladati veliko količino klicev, saj se stranke lahko na pravi način povežejo z zastopniki. Kaj je torej več za zahtevati? Samodejna distribucija klicev, ki skrajša čakalni čas odjemalca in preusmeri klice k pravemu zastopniku, 2 -urno spremljanje klicev in posredovanje klicev v živo, zunanje integracije (npr. S CRM za povečanje prodaje in ohranjanje na tekočem) ter podrobna analiza v obliki poročil so tudi iskane funkcije. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako povezati aplikacijo klicnega centra s službo za pomoč v LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent ima vgrajen klicni center. Zahvaljujoč tej kombinaciji sta konfiguracija in uporaba enostavni. Če ste že ustvarili račun, boste na nadzorni plošči našli možnost nastavitve. Povežite svoje naprave, dodajte telefonske številke in na svojem spletnem mestu dodajte gumb za klicni center. Vzelo vam bo nekaj minut.” } }] }

FAQ

Kaj je aplikacija za klicni center?

Aplikacija klicnega centra je ena od vrst aplikacij, ki podpirajo storitve za stranke. Zahvaljujoč njej se povečuje učinkovitost ekipe za pomoč strankam in s tem tudi njeno zadovoljstvo. Vsi postopki povezovanja so avtomatizirani.

Katere so obvezne funkcije aplikacije klicnega centra??

Aplikacija klicnega centra ima več potrebnih funkcij. Ti vključujejo snemanje klicev – zahvaljujoč takšni funkciji imate možnost arhivirati zahteve in se nanje vrniti, ko je to potrebno. Na voljo imate tudi interaktivne funkcije glasovnega odziva, kjer lahko po telefonu nastavite nekaj dreves IVR in menijev za boljše storitve za stranke. Posredovanje klicev (usmerjanje) je prav tako v pomoč, še posebej, če morate obvladati veliko količino klicev, saj se stranke lahko na pravi način povežejo z zastopniki. Kaj je torej več za zahtevati? Samodejna distribucija klicev, ki skrajša čakalni čas odjemalca in preusmeri klice k pravemu zastopniku, 24 -urno spremljanje klicev in posredovanje klicev v živo, zunanje integracije (npr. S CRM za povečanje prodaje in ohranjanje na tekočem) ter podrobna analiza v obliki poročil so tudi iskane funkcije.

Kako povezati aplikacijo klicnega centra s službo za pomoč v LiveAgent?

LiveAgent ima vgrajen klicni center. Zahvaljujoč tej kombinaciji sta konfiguracija in uporaba enostavni. Če ste že ustvarili račun, boste na nadzorni plošči našli možnost nastavitve. Povežite svoje naprave, dodajte telefonske številke in na svojem spletnem mestu dodajte gumb za klicni center. Vzelo vam bo nekaj minut.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico