Kaj so časovni dogodki?
Časovni dogodki so tako imenovana časovna pravila. Časovnih pravil ne sproži pogoj, temveč časovni dogodek.
Learn more about Time Rules.

Frequently Asked Questions
Kaj pomeni izraz časovni dogodki?
Časovni dogodki pomenijo časovna pravila. Sprožijo jih določeni časovni dogodki, ki se zgodijo v sistemu. V ozadju tečejo v presledkih (običajno vsako minuto) in preverjajo, ali so pogoji izpolnjeni. Če je rezultat pozitiven, se pravilo izvede.
Za kaj se uporabljajo časovni dogodki?
Časovno zasnovani dogodki se najpogosteje uporabljajo za dodeljevanje nalog, pošiljanje e-poštnih obvestil, reševanje težav, ki že nekaj časa niso bile aktivne, dodajanje oznak itd.
Ali lahko v LiveAgentu uporabite časovne dogodke?
Časovno zasnovani dogodki se najpogosteje uporabljajo za dodeljevanje nalog, pošiljanje e-poštnih obvestil, reševanje težav, ki že nekaj časa niso bile aktivne, dodajanje oznak itd.
Po ogledu trenutne strani bi vas morda zanimalo več o tem, kako lahko izboljšate zadovoljstvo strank. Ta članek nudi poglobljen vpogled v pomembnost zadovoljstva strank in ponuja praktične nasvete za njegovo izboljšanje.
Če želite učinkovito organizirati svoj čas, razmislite o branju članka o integraciji Google Koledarja. Spoznali boste, kako lahko ta orodja uporabite za izboljšanje produktivnosti in upravljanje nalog.
Za tiste, ki si želijo automatizirati podporo, je članek o avtomatizaciji podpore prava izbira. Ponuja vpogled v prednosti avtomatizacije, vključno z večjim zadovoljstvom strank in izboljšano produktivnostjo.
Razmislite tudi o raziskovanju pametnih pravil, ki vam lahko pomagajo pri optimizaciji delovnih procesov in izboljšanju učinkovitosti vaše službe za pomoč uporabnikom.
Če želite izboljšati komunikacijo v klicnem centru, si oglejte predloge klicnega centra. Ta članek vsebuje uporabne nasvete za bonton in fraze, ki jih lahko uporabite v različnih situacijah.
Nazadnje, če želite bolje razumeti, kako lahko ustanovitev oddelkov v vaši službi za pomoč uporabnikom izboljša hitrost in učinkovitost, preberite več o oddelkih. Članek ponuja vpogled v organizacijo in usmerjanje zahtevkov, kar pripomore k boljši storitvi za stranke.
Odkrijte, kako določiti optimalne poslovne ure za vaše podjetje in omogočite 24/7 podporo s pomočjo programske opreme LiveAgent. Izboljšajte zadovoljstvo strank in učinkovitost poslovanja z avtomatizacijo in prilagodljivimi nastavitvami delovnega časa. Preizkusite LiveAgent brezplačno in dvignite svojo storitev na višjo raven!
Večkanalno sodelovanje strankVečkanalno sodelovanje strank
Odkrijte, kako večkanalno sodelovanje s strankami povečuje interakcije in zvestobo prek različnih komunikacijskih kanalov. Naučite se premagovati izzive večkanalnega pristopa in izkoristite prednosti, ki jih prinaša združena podpora za izboljšanje zadovoljstva strank. Preizkusite LiveAgent za brezhibno izkušnjo podpore.
Večkanalna storitev za stranke
Večkanalna storitev za stranke zagotavlja brezhibno podporo na vseh kanalih, kar izboljšuje izkušnje strank, prepoznavnost blagovne znamke in zmanjšuje odliv strank. Spoznajte prednosti večkanalnih storitev, kot so avtomatizacija in prihranek stroškov, ter odkrijte najboljše prakse za izboljšanje zvestobe strank. Prijavite se za brezplačno preizkusno različico LiveAgent in dvignite raven svoje podpore strankam.
Spoznajte ključ do uspeha klicnega centra – čas obdelave klicev (AHT). Odkrijte, kako izboljšati produktivnost in učinkovitost vaših agentov ter povečati zadovoljstvo strank. Naučite se izračunati AHT in odkrijte strategije za njegovo skrajšanje. Preizkusite LiveAgent brezplačno in pospešite svoje podporne storitve že danes!




