Kaj so časovni dogodki?
Časovni dogodki so tako imenovana časovna pravila. Časovnih pravil ne sproži pogoj, temveč časovni dogodek.
Preberite več o Časovnih pravilih.

Frequently asked questions
Kaj pomeni izraz časovni dogodki?
Časovni dogodki pomenijo časovna pravila. Sprožijo jih določeni časovni dogodki, ki se zgodijo v sistemu. V ozadju tečejo v presledkih (običajno vsako minuto) in preverjajo, ali so pogoji izpolnjeni. Če je rezultat pozitiven, se pravilo izvede.
Za kaj se uporabljajo časovni dogodki?
Časovno zasnovani dogodki se najpogosteje uporabljajo za dodeljevanje nalog, pošiljanje e-poštnih obvestil, reševanje težav, ki že nekaj časa niso bile aktivne, dodajanje oznak itd.
Ali lahko v LiveAgentu uporabite časovne dogodke?
Časovno zasnovani dogodki se najpogosteje uporabljajo za dodeljevanje nalog, pošiljanje e-poštnih obvestil, reševanje težav, ki že nekaj časa niso bile aktivne, dodajanje oznak itd.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja avtomatizacijo procesov za izboljšanje podpore strankam. Priporočajo kakovostno komunikacijo s strankami in ponujanje rešitev ter dodatne podpore, ko je potrebno. LiveAgent omogoča vlaganje vseh vrst datotek, vključno s slikami, glasovnimi in video posnetki ter dokumenti. Nudi tudi časovna pravila, samodejna pravila in pravila SLA. Časovna pravila so samodejna pravila, ki so časovno pogojena in ne sprožijo dejanja, in so izjemno koristna za vsa podjetja z velikim obsegom zahtevkov. LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki omogočajo izjemno podporo strankam.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ima preddefinirana sporočila, kontaktna polja, skupine stikov in oddelke, masovne akcije ter filtre proti neželeni pošti. Omogoča samodejno razvrščanje komunikacije, deljene vstopnice ter dodajanje komentarjev in sledenje delovnega časa agentov. Funkcija gumba Razreši vas obvešča, ko je vprašanje odgovorjeno, revizijski dnevnik pa služi kot referenčna točka v primeru eskalacije poizvedb. LiveAgent ponuja tudi integracije, selitev podatkov in stanje sistema. Podjetje ima številne nagrade in certifikate, partnerski program ter poslovni blog.
LiveAgent je platforma za pomoč strankam, ki vključuje klepet v realnem času, upravljanje pritožb, e-poštni sistem, telefoniranje in VoIP telefonske sisteme. Ponuja brezplačno različico in podporo v različnih jezikih, ter spodbude za pridobivanje in vzdrževanje dolgoročnih odnosov s strankami, kot so popusti, brezplačni vzorci in darila. Stran s pogostimi vprašanji pa omogoča samopostrežbo in tako zmanjšuje breme ekipe za podporo strankam. LiveAgent ima tudi pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Podjetje LiveAgent ponuja rešitve za pomoč strankam, samopostrežno in odjemalsko programsko opremo ter upravljanje pritožb. Na spletni strani so na voljo informacije o partnerstvih, izobraževanju in vprašanja iz področja odjemalskega servisa. Spodbude in programi zvestobe lahko izboljšajo promocijo blagovne znamke ter spodbujajo povratne informacije in impulzivne nakupe. Redno pregledovanje poročil o storitvah za stranke je nujno za izboljšanje storitve. LiveAgent ponuja 11 funkcij poročanja o storitvah za stranke.