Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kanali

Kaj so kanali?

E -poštna sporočila, sporočila na Facebooku, Twitter, klepeti preko LiveAgent, klici preko LiveAgent in še veliko več. To so preprosti načini za povezovanje s strankami in jih imenujemo tudi kanali. Težave s strankami lahko hitro in enostavno rešijo predstavniki strank. Spremljajte uporabo kanalov in poiščite, kateri je najbolj priljubljen za vaše stranke. Interakcija med strankami in podjetjem postaja vse bolj zanimiva.

Zahtevki beležijo in shranjujejo vse načine komunikacije med podjetjem in strankami. Več o zahtevkih z LiveAgent.

Kanali

Pogosta vprašanja

Kaj so kanali? (Mislimo na komunikacijske kanale: e-pošto, klepet v živo, klic itd.)

Kanali so načini, s katerimi se lahko povežete s stranko. Ti vključujejo e-pošto, sporočila v družabnih medijih (Facebook, Twitter), klepete in telefonske klice. Spremljajte, kateri kanali so najbolj priljubljeni med vašimi strankami, in jim prilagodite komunikacijo.

Katere kanale pokriva LiveAgent?

Kanali, ki jih podpira LiveAgent, so: e-pošta, obrazec za stik, klepet, videoklepet, glasovni klici, Facebook in Twitter.

Kateri kanal so med uporabniki najbolj priljubljeni?

Odvisno je od številnih dejavnikov. Eden izmed najbolj priljubljenih kanalov med strankami sta Facebook in Messenger. Številne stranke se za rešitev svojih težav odločijo za družbene medije. WhatsApp postaja vse bolj priljubljen pri kupcih, blagovne znamke, ki ponujajo tovrstno komunikacijo, pa lahko ustvarijo konkurenčno prednost. Tudi SMS je še vedno priljubljen. Ne pozabite na pomen e-pošte, ki je še posebej všečen v bolj zapletenih primerih. Komunikacija po e-pošti omogoča celovit odgovor z več prilogami, če je potrebno.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico