Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pogovor

Kaj je pogovor?

Conversation is a discussion with someone about a particular subject.

Cambridge dictionary

Pogovor s stranko je niz sporočil, izmenjanih s predstavnikom stranke. Pogovor se lahko pojavi v obliki klepeta, e-poštnega pogovora ali preprostega telefonskega pogovora. Poleg tega lahko ustvarite tudi pogovore (npr. Zahtevki) preko Facebook privatnih sporočil ali tvitov.

Primer pogovora z zahtevki LiveAgent

Kako se pogovarjati s svojimi strankami:

  • Pozdravite jih
  • Predstavite se
  • Bodite vljudni
  • Bodite samozavestni
  • Vodite pogovor v pravo smer
  • Dajte jim vedeti, da jim boste pomagali
  • Po potrebi se opravičite
  • Bodi potrpežljivi
  • Proaktivno poslušajte
  • Dajte jim dejanske podatke
  • Stranke ne prekinjajte, razen če je to potrebno
  • Bodite pozitivni

Primer dobrega in slabega pogovora s strankami:

SLABO: Te funkcije ne nudimo.

DOBRO: Čeprav te funkcije trenutno ne ponujamo, smo veseli, da ste se oglasili. Pri izboljšavah si vedno prizadevamo za mnenja/vpoglede strank, kot je vaše.

Nasveti za ravnanje z jezno stranko:

  • Bodi mirni
  • Pokažite empatijo
  • Ne jemljite tega osebno
  • Opravičite se za nevšečnosti
  • Ponovite/povzemite svoje skrbi za stranko. To kaže, da proaktivno poslušate. To lahko tudi pojasni težavo, s katero se srečuje kupec.
  • Pojasnite korake, ki jih boste naredili
  • Kot rešitev podajte različne možnosti – naj stranka izbere
  • Če stranki nekaj obljubite, temu tudi sledite

It is so much easier to be nice, to be respectful, to put yourself in your customers' shoes and try to understand how you might help them before they ask for help than it is to try to mend a broken customer relationship.

Mark Cuban

Kakšne so vrste dialoga s strankami?

Do dialoga običajno pride med predstavnikom za stranke in stranko.

Klasična vrsta je osebni dialog. Vendar obstajajo druge pomembne oblike dialoga.

Tu je nekaj vrst dialoga:

Podjetje bi moralo razmisliti o ustreznem pristopu za vsako vrsto. Še pomembneje je, da mora biti podjetje dostopno na vsaki platformi.

Kako začeti pogovor s potencialno stranko?

Tu je nekaj začetkov za pogovor:

  • postavite nepovezano vprašanje (brez prodajne ponudbe)
  • vprašajte o njihovem delu/interesih
  • pohvalite jih
  • komentirajte vreme
  • vprašajte o njihovih načrtih za konec tedna

Kako izboljšati pogovore strank s programsko opremo za pomoč strankam?

Pogovor s strankami mora biti tekoč, hiter in oseben. Programska oprema za storitve za stranke izboljša dnevne dejavnosti vaših agentov, poznane tudi kot poizvedbe strank. Programska oprema, kot je LiveAgent, lahko na različne načine pomaga vašim strankam in agentom.

Funkcije, ki jih lahko uporabite za boljše pogovore s strankami:

  • Uporabite predpripravljena sporočila
  • Uporabite predefinirane odgovore
  • Dodajte GIFe
  • Dodajte povezave
  • Napotite stranke na članke iz baze znanja article
  • Za nemoten, hiter in enostaven pogovor uporabite shranjene podatke strank

Programska oprema za pomoč strankam povečuje vašo prodajo, ohranjanje strank in zadovoljstvo strank.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.

FREE TRIAL

Pogosta vprašanja

Kaj je pogovor?

Pogovor s stranko je sporočilo, ki se izmenja med stranko in agentom. V službi za stranke je lahko tak pogovor v več oblikah. Lahko ga izvajate prek klepeta, e-pošte, telefona in tudi družbenih medijev.

Kako lahko v LiveAgent preverite pogovore?

Pogovore s strankami lahko v LiveAgent preverite pri vsakem zahtevku. Pogovori so tudi arhivirani, tako da lahko dostopate do že opravljenih pogovorov. Odvisno od njihovih dovoljenj imajo posamezniki dostop samo do svojih pogovorov ali tudi do pogovorov drugih agentov.

Ali ima vsak pogovor ustvarjen ustrezen zahtevek?

Vsak pogovor (če poteka v drugi temi) ima ustvarjen ločen zahtevek. Če se kupec obrne na isti niti, je to predstavljeno kot en zahtevek.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico