Kaj je programska oprema CRM?
Programska oprema CRM je posebna vrsta programske opreme, namenjena upravljanju poslovnih odnosov. Uporabnikom omogoča shranjevanje in organiziranje vseh informacij in zapisov, povezanih s strankami, npr. njihove stike, naročila, interese in še veliko več. Pomaga tudi pri sledenju potencialnim strankam, pogodbam, podpori strankam ali upravljanju sredstev ali virov.
V LiveAgent lahko podatke o strankah shranite v polje s kontaktnimi podatki ali pa v svoj LiveAgent vključite tudi orodja CRM.

Frequently asked questions
Kaj je programska oprema CRM?
Programska oprema CRM je platforma, ki omogoča stik z različnimi oddelki v podjetju. Zahvaljujoč temu ima vsak zaposleni v podjetju enostaven dostop do podatkov, ne glede na to, ali delajo v skupini za pomoč strankam, pri trženju ali prodaji.
Katere so nujne funkcije programske opreme CRM?
Obstaja nekaj bistvenih funkcij programske opreme CRM, ki vam olajšajo delo. Prva je vsekakor upravljanje stikov, zahvaljujoč kateremu lahko urejamo stike in imamo do njih dostop. Poleg upravljanja stikov so možnosti upravljanja dokumentov in ponudb zelo dobre. Integracija e-pošte je izjemno pomembna funkcija, ki omogoča boljši potek dela.
Kakšne so najboljše prakse uporabe programske opreme CRM?
Najboljše prakse za uporabo programske opreme CRM vključujejo izbiro prave programske opreme. CRM mora najbolje ustrezati potrebam blagovne znamke. Druga pomembna točka je usposabljanje zaposlenih. Učinkovit zaposleni v danem sistemu CRM bo učinkovitejši in se bo počutil samozavestno. Prav tako je dobro vzpostaviti pravila delovanja in sodelovanja, da bo vsak zaposleni jasno vedel odgovornosti. CRM je tudi možnost avtomatizacije, zato je pomembno, da ga dobro uporabite v trenutkih, ki je potrebno. Poskrbite tudi, da so vsi potrebni podatki in informacije v CRM.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom E-goi
E-goi je platforma za avtomatizacijo trženja, ki pomaga podjetjem izboljšati učinkovitost trženja. Omogoča stik preko e-pošte, telefona, družbenih medijev in foruma.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom Sendinblue
Nosov s strankami. Ustvarite BREZPLAČNI račun in preizkusite LiveAgent. Cenik, funkcije, alternative, podpora in več. Več na blogu in akademiji.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom Constant Contact
Constant Contact je uporabniku prijazna marketinška platforma, ki ponuja orodja za ustvarjanje učinkovitih trženjskih kampanj. Ponujajo podporo strankam prek telefona, e-pošte, družbenih medijev in drugih kanalov. Podpirajo tudi dogodke in spletne ankete.