Kaj je črni seznam?
Črni seznam vsebuje prepovedana e-poštna sporočila, poslana z določenih e-poštnih naslovov in domen. Uporablja se skupaj s seznamom dovoljenih, e-poštnih sporočil, poslanih z določenih e-poštnih naslovov, ki veljajo za zaupanja vredne, za prepoved e-poštne domene, hkrati pa omogoča sprejem nekaj določenih e-poštnih naslovov iz iste e-poštne domene.
If an email address or domain is considered harmful or dishonest, it can be blocked by an employee who adds the email address or domain to the blacklist. Email addresses can be unblocked to allow them back into the whitelist or removed from the blacklist. Usually, email addresses that try to phish, harm, or spam are added to the blacklist.
Frequently asked questions
What is a blacklist?
A blacklist is a list of people who are unacceptable to the person or organization that creates the blacklist. A person (or organization) who is on a blacklist is seen as an individual who has done something that is not acceptable, hence the customer support may be rejected.
How to access blacklist in LiveAgent?
Any agent working in the panel has access to the LiveAgent blacklist. Thanks to this, they have access to the email and domains list.
Expert note
Črni seznam vsebuje prepovedana e-poštna sporočila, poslana z določenih e-poštnih naslovov in domen. Uporablja se skupaj s seznamom dovoljenih e-poštnih naslovov, ki veljajo za zaupanja vredne.

Predloge za pridobitev e-pošte
Natančna vrsta sporočil je odvisna od panoge podjetja, vendar je glasilo na splošno dobra ideja. Ustvariti morate vsebino, ki jo ljudje želijo prejemati. S promocijo lahko pridobite e-poštne naslove. Po pridobitvi naslovov pošljite sporočilo potrditve naročnine. Pri konsolidaciji baze podatkov omogočite naročnikom odjavo. Če naročnik ne odgovori, verjetno ni več zainteresiran.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja številne dodatne funkcije. Podjetje ponuja brezplačen preizkus in zagotavlja nekatere alternative. Stranke lahko vzpostavijo stik preko telefona, spletne strani in e-pošte. Podjetje ima nagrade in certifikate ter partnerski program. LiveAgent nudi tudi spletni portal za podporo in spremljanje stanja sistema.
E-poštne predloge za opustitev nakupovalne košarice
Opustitev nakupovalnih košaric je velik izziv za spletnega trgovca, saj je stopnja opuščanja nakupovalne košarice 69,57%. E-poštna sporočila o opuščenih nakupovalnih košaricah so zelo učinkovita za pridobivanje prihodkov. Najboljše strategije vključujejo privlačen naslov, prilagajanje, pravočasno pošiljanje, CTA z nizko zavezanostjo in družbeni dokaz. Ponujamo tudi 10 predlogov za e-poštne predloge. Oblikovanje e-poštnih sporočil za opuščene nakupovalne košarice je ključnega pomena za pridobivanje pozornosti strank in pretvorbo.