Kaj je črni seznam?
Črni seznam vsebuje prepovedana e-poštna sporočila, poslana z določenih e-poštnih naslovov in domen. Uporablja se skupaj s seznamom dovoljenih, e-poštnih sporočil, poslanih z določenih e-poštnih naslovov, ki veljajo za zaupanja vredne, za prepoved e-poštne domene, hkrati pa omogoča sprejem nekaj določenih e-poštnih naslovov iz iste e-poštne domene.
If an email address or domain is considered harmful or dishonest, it can be blocked by an employee who adds the email address or domain to the blacklist. Email addresses can be unblocked to allow them back into the whitelist or removed from the blacklist. Usually, email addresses that try to phish, harm, or spam are added to the blacklist.
Frequently Asked Questions
What is a blacklist?
A blacklist is a list of people who are unacceptable to the person or organization that creates the blacklist. A person (or organization) who is on a blacklist is seen as an individual who has done something that is not acceptable, hence the customer support may be rejected.
How to access blacklist in LiveAgent?
Any agent working in the panel has access to the LiveAgent blacklist. Thanks to this, they have access to the email and domains list.
Expert’s note
Črni seznam vsebuje prepovedana e-poštna sporočila, poslana z določenih e-poštnih naslovov in domen. Uporablja se skupaj s seznamom dovoljenih e-poštnih naslovov, ki veljajo za zaupanja vredne.
Pomoč strankam je niz storitev, ki jih podjetja ponujajo strankam, ko kupijo izdelek ali storitev. To vključuje reševanje težav in poizvedb ter uporabo različnih kanalov komunikacije, kot so e-pošta, telefon, klepet v živo in socialni mediji. Pomembna je tudi ustvarjanje baze zvestih strank in učinkovitost dela.
Predloge e-pošte za napotitev B2C
Predstavitev izdelkov in storitev je enako pomembna kot izbira besed v e-poštnih sporočilih. Napotitveno trženje je učinkovita strategija za rast podjetja. Nudi različne možnosti nagrad za napotitev prijateljev in družine.
LiveAgent je storitev za stranke, ki temelji na umetni inteligenci, ki omogoča lažjo obdelavo poizvedb in klepetov ter zagotavljanje hitre rešitve težav. Za uspešen pogovor s strankami je ključno strateško komuniciranje in proaktivno poslušanje. LiveAgent omogoča ustvarjanje odlične izkušnje za stranke in povečuje prodajo, ohranja stranke ter zagotavlja zadovoljstvo strank. Try out LiveAgent for FREE!