Kaj so opravila CRON?
Cron opravila vam pomagajo načrtovati in izvajati določena opravila na vašem strežniku. Cron opravila se uporabljajo za avtomatizacijo opravil, ki se občasno izvajajo v ozadju, npr. v spletnih aplikacijah, kot je LiveAgent. Cron je časovno odvisna naloga ali organizator opravil v operacijskih sistemih, ki temeljijo na Unixu (Mac OS, Linux, FreeOSBD itd.). Ta načrtovana opravila se imenujejo Cron Jobs. Obstajajo različne okoliščine, ko spletna aplikacija morda potrebuje določeno nalogo za običajno izvajanje. Na primer, da pošljete e-poštna sporočila v velikem obsegu ali pridobite podatke.
Sintaksa
Tukaj je primer opravila cron:
*/5 * * * * /usr/bin/php /www/virtual/username/cron.php > /dev/null 2>&1
Frequently Asked Questions
Kaj so opravila CRON?
Cron Job je ukaz, ki se uporablja za načrtovanje opravil, ki se bodo izvajala v prihodnosti. Najpogosteje se uporablja za načrtovanje občasnih opravil, na primer obvestil vsak ponedeljek ob 12.00.
Za kaj se opravila CRON uporabljajo?
Cron opravila lahko uporabite, če imate spletno mesto, na katerem imajo računi datume poteka. Cron lahko nato programirate tako, da samodejno deaktivira ali izbriše podatke o računu. Druga funkcija je lahko množično pošiljanje dnevnih e-poštnih sporočil. Cron opravila lahko uporabite tudi za preverjanje vsebine vašega spletnega mesta. Cron opravila vam nato omogoča iskanje prekinjenih povezav.
Ali lahko nastavite opravila CRON v LiveAgent?
Cron opravila lahko nastavite v LiveAgent. Če želite to narediti, odprite namizje Cron Tasks in kliknite gumb "Cron Task". Nato nastavite interval izvajanja in kopirajte URL opravila, v polje "URL za povezavo" vnesite: http://www.example.com/scripts/jobs.php Nato izberite pogostost opravil. Po kliku na "Ustvari Cron Job" je vse nastavljeno.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.