Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Portal za stranke

Kaj je portal za stranke?

Zmanjšajte stroške podpore strankam, zgradite skupnost s strankami, zberite povratne informacije in ideje strank. Portal za stranke podjetju prinaša številne koristi.

Portal za stranke shranjuje vse povratne informacije, vsako objavo na forumu ali članke v bazi znanja. Stranke prejmejo hitrejšo rešitev svojih težav, lahko si tudi pomagajo in sodelujejo. Podpora strankam je na voljo tudi, če so agenti brez povezave.

Več o ustvarjanju lastnega portala za stranke v LiveAgent. Obliko in slog portala za stranke boste lahko popolnoma prilagodili.

Portal za stranke

Pogosta vprašanja

Kaj je portal za stranke?

Portal za stranke je način, da vaša služba za stranke deluje 24/7. Tu so shranjena vsa vaša mnenja, objave, objave na forumih in članki iz zbirke znanja. Tam lahko stranke hitreje rešujejo svoje težave in si tudi pomagajo. Na ta način je podpora strankam zagotovljena tudi, ko agenti ne delajo.

Ali lahko ustvarite portal za stranke v LiveAgent?

V LiveAgent lahko ustvarite portal za stranke. Vgrajen je v sistem LiveAgent in je enostaven za uporabo. Če želite začeti ustvarjati, kliknite 'Baza znanja' in začnite ustvarjati. Izbrati morate kategorijo, članek, forum itd. Po ustvarjanju vsebine lahko dodate pripomoček za iskanje in gumbe za povratne informacije, tako da lahko stranke najdejo pomoč.

Kakšne funkcije bi moral imeti portal za stranke?

Portal za stranke bi vam moral dati možnost, da postavljate vprašanja, si ogledujete članke, odgovarjate na komentarje drugih uporabnikov in dostopate do pogostih vprašanj. Možno bi bilo tudi oddajati in upravljati naročila. Dobro je, da ima kupec dostop do vseh stvari, povezanih s postopkom nakupa, ki bi ga lahko zanimale. Zahvaljujoč temu ima stranka 24/7 dostop do storitve.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico