Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Customer Relationship Management (CRM)

Kaj je upravljanje odnosov s strankami?

Stranke so eden najpomembnejših delov vsakega podjetja. Zanje je treba skrbeti in vedeti, kakšna pričakovanja imajo. Upravljanje odnosov s strankami ali CRM se ukvarja z upravljanjem interakcij med podjetjem in njihovimi strankami. Podjetje zbira podatke o strankah in jih nato uporablja za povečanje zadovoljstva strank. CRM pomaga napovedati in analizirati trende in vedenje strank.

Customer Relationship Management (CRM)
Upravljanje odnosov s strankami – vektorska ilustracija

Podjetja upravljajo odnose s strankami na različne načine, npr. e-poštna sporočila ali telefonski klici. Glavni cilj je graditi pozitivne izkušnje s strankami.

Pogosta vprašanja

Kaj je upravljanje odnosov s strankami (CRM)?

Upravljanje odnosov s strankami (CRM) je tehnologija, ki vam omogoča upravljanje odnosov in interakcij vašega podjetja s strankami in potencialnimi strankami. Namen njegove uporabe je izboljšati odnose s strankami in zajema tako trženje kot prodajo ter interakcijo s službo za stranke.

Katere so najpomembnejše lastnosti upravljanja odnosov s strankami (CRM)?

Najpomembnejše lastnosti upravljanja odnosov s strankami so avtomatizacija delovnega toka. Zahvaljujoč programski opremi je tok avtomatiziran, zato je nepotrebnih veliko dejavnosti (kot je preklapljanje med programi za obravnavo naknadnih komunikacijskih kanalov ali povzetkov dejavnosti in ustvarjanja poročil), ki lahko porabijo več časa za izgradnjo odnosov. Druge funkcije vključujejo integracijo z drugimi podjetji. CRM podpira tudi stike na liniji stika z drugimi podjetji.

Kakšne so vrste upravljanja odnosov s strankami (CRM)?

Imamo pet glavnih vrst upravljanja odnosov s strankami.

Prvi je operativni CRM, ki omogoča boljšo podporo obstoječim in potencialnim strankam. Druga vrsta je analitični CRM, ki vam omogoča zbiranje podatkov in vpogledov. Tretja vrsta je CRM, ki temelji na sodelovanju z dobavitelji in distributerji. Naslednja vrsta je CRM za upravljanje kampanj, ki je kombinacija prvih dveh vrst in podpira izvajanje prodajnih in tržnih kampanj. Zadnja vrsta je strateški CRM, ki postavlja kupce na prvo mesto. Omogoča uporabo informacij o kupcih in tržnih trendih.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico