Kaj je e-pošta za podporo strankam?
Pošta za pomoč strankam je ena vrsta komunikacijskega kanala. Komunikacija po pošti službe za pomoč uporabnikom ne poteka v realnem času. Za začetek komunikacije ni potrebna prisotnost obeh strani. Sporočila prispejo skoraj takoj do prejemnika.
Predstavniki strank prek pošte za pomoč strankam poskušajo odpraviti vse težave strank, ki jih imajo pri izdelkih ali storitvah. Je tudi pomembno poslovno orodje. Vsako e-poštno sporočilo je treba napisati z osebnim dotikom vsakega odgovora.
Frequently Asked Questions
Kaj je e-pošta za podporo strankam?
E-poštna sporočila za storitve za stranke so način pisne komunikacije s strankami. Njihov cilj je rešiti določen problem strank. Pomembno je, da je e-poštni naslov službe za stranke lahko dostopen vsaki stranki in da odgovor prejme v največ 24 urah.
Ali lahko z LiveAgento pošljete e-pošto za podporo strankam?
LiveAgent seveda ponuja možnost pošiljanja e-pošte. Je ena od osnovnih oblik komunikacije med stranko in službo za stranke. Poskrbite, da bo vaša storitev po tem kanalu čim bolj učinkovita in pošljite pomembna sporočila, ki odpravljajo težavo.
Kje najti predloge e -poštnih sporočil za storitve za stranke v LiveAgentu?
Predloge e-poštnih sporočil z vsebino
Vsebinska e-poštna sporočila so učinkovita za oglaševalske akcije. Vključite prilagojen pozdrav, opomnik na izdelek ter močan CTA.
Predloge elektronske pošte portala za stranke
Predloge e-poštnih predlog za stranke omogočajo samopostrežno izmenjavo informacij, iskanje rešitev in postavljanje poizvedb. E-poštna sporočila za preverjanje, pozdravna in potrditvena sporočila ter ponastavitvena e-poštna sporočila z geslom so ključnega pomena. E-poštna sporočila s povratnimi informacijami in povabili so pomembna za vzpostavitev učinkovite komunikacije s strankami. Priporočljivo je uporabljati e-poštne predloge v obliki HTML za sporočila, ki spodbujajo k dejanju. Pomembno je tudi, da se e-poštna sporočila pošiljajo takoj, ko je to potrebno, da se uporabnikom omogoči nemoten dostop do portala za stranke.
Predloge za storitve za stranke
Predloge za storitve za stranke, vključno s vstopničnim sistemom, klicnim centrom, trženjem, prodajo, e-trgovino in bazo znanja. Pripravljene predloge e-pošte za poslovne kampanje, zahvale strankam, lansiranje izdelkov, zavrnitvena pisma in še več.