Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ocene storitev za stranke

Kakšne so ocene storitev za stranke?

Če kupec opravi nakup ali potrebuje pomoč pri že kupljenem izdelku, se lahko obrne na službo za pomoč uporabnikom. Storitve za stranke so na voljo strankam, da jim pomagajo. Od kupca je odvisno, kako dobra ali slaba bo ocena. Če se odloči, da bo dal mnenje o storitvah za stranke, lahko drugim perspektivnim kupcem pomaga pri nakupu izdelka pri tem določenem podjetju.

Pogosta vprašanja

Kakšne so ocene storitev za stranke?

Ocena storitve za stranke je mnenje stranke o storitvah za stranke. Vsebuje njihove pozitivne in negativne izkušnje s celotno službo za stranke (stik z zastopnikom, postopek nakupa, pošiljanje izdelkov). Mnenja so zelo uporabna pri razvoju storitev za stranke, pa tudi pri razvoju drugih dejavnosti blagovne znamke.

Ali so ocene storitev za stranke pomembne za podjetje?

Ocene storitev za stranke so za podjetje izjemno pomembne. Vplivajo na kasnejše odločitve o nakupu obstoječih in potencialnih kupcev. Poleg tega dobite informacije o tem, kakšna je storitev za stranke v vašem podjetju - ali ustreza vašim strankam ali ne, kakšne so njene slabosti in kakšne prednosti ima. Spletni pregledi dajejo podjetju verodostojnost. Zahvaljujoč temu je viden v iskalnikih.

Kako od strank zahtevati ocene storitev za stranke?

Obstaja veliko načinov, da od strank zahtevate ocene storitev za stranke. To lahko od njih zahtevamo, ko končamo z reševanjem njihovih težav (v katerem koli komunikacijskem kanalu - e-pošti, družabnih medijih ali po telefonu). Druga možnost je, da pošljete zahtevo za povratne informacije po SMS, e-pošti, objavi na strani stranke ali v zasebnem sporočilu. Zahtevo lahko vložite tudi po telefonu. Ne pozabite navesti, zakaj je to pomembno za vaše podjetje in da vam glas vaših strank največ šteje.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico