Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Programska oprema za pomoč strankam

Kaj je programska oprema za pomoč strankam?

Programska oprema za pomoč strankam je programska oprema, ki se lahko uporablja za komunikacijo, analizo podpore za stranke in izdelavo poročil. Vsaka interakcija med podjetjem in strankami, obiskovalci spletnega mesta ali poslovnimi partnerji je shranjena v zahtevkih. Vsakič, ko se na vas obrne nekdo na novo, programska oprema za pomoč uporabnikom ustvari nov stik.

Programska oprema za storitve za stranke, kot LiveAgent vključuje tudi upravljanje zahtevkov, integracije, možnost ustvarjanja portala za stranke, klepet v živo in številne druge funkcije. Ustvarite lahko tudi poročilo ali statistiko o podpori strankam in zadovoljstvu strank.

Programska oprema za pomoč strankam

Pogosta vprašanja

Kaj je programska oprema za pomoč strankam?

Programska oprema za pomoč strankam je programska oprema, ki vam omogoča upravljanje, organiziranje in sledenje zahtevam strank. Imamo dostop do vsega na enem mestu. Združuje težave, pogovore in jih povezuje s posebnimi zapisi strank. Glavna funkcija je sistem zahtevkov, ki vsa sporočila strank pretvori v zahtevke in jih v tej obliki usmeri do agentov.

Kakšne so vrste programske opreme za pomoč strankam?

Ločimo lahko tri glavne vrste programske opreme za pomoč strankam: programska oprema HelpDesk, programska oprema CRM, programska oprema LiveChat. HelpDesk Software je programska oprema, odgovorna za sprejemanje zahtev uporabnikov in nadzor nad njihovo rešitvijo, ki je tako imenovana enotna kontaktna točka. CRM Software je programska oprema, ki vam omogoča upravljanje odnosov s strankami. Programska oprema LiveChat pa je programska oprema, ki vam omogoča upravljanje klepeta v živo.

Kako izbrati najboljšo programsko opremo za pomoč strankam?

Če želite izbrati najboljšo programsko opremo za podporo strankam, morate izbrati tako, ki vam pomaga pri večini (če ne pri vseh) procesih storitev za stranke. Imeti mora dostop do vseh komunikacijskih kanalov, ki jih potrebujete, na primer e-pošte, telefonov ali družbenih medijev. Klepet v živo je izjemno pomembna funkcija. Bodite pozorni tudi na ustvarjanje analiz in poročil, ki vam bodo omogočila izboljšanje storitev za stranke.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico