Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Anketa o storitvah za stranke

Kaj je raziskava storitev za stranke?

Ankete in intervjuji, ki jih izpolnijo stranke, se imenujejo ankete o storitvah za stranke. Pomagajo spremljati in spremljati zadovoljstvo strank.

Namen raziskav storitev za stranke je spoznati izkušnje, ki so jih imele stranke in presoditi, kako se lahko podjetje izboljša, da svojim strankam zagotovi kakovostnejše storitve.

Če ima stranka slabe izkušnje s storitvami za stranke, ki jih ponuja podjetje, najverjetneje tega podjetja ali njegovih izdelkov ne bo priporočila nikomur drugemu. Ko bodo ljudje iz njegovega družabnega kroga slišali za izkušnjo, se najverjetneje tudi ne bodo odločili za izdelke tega podjetja.

Pogosta vprašanja

Kaj je raziskava storitev za stranke?

Anketa o storitvah za stranke je vprašalnik, ki podjetjem pomaga razumeti, kaj kupci mislijo o njihovi blagovni znamki, storitvah, izdelkih in storitvah za stranke. Zahvaljujoč temu imajo organizacije možnost izboljšati svoje izdelke, optimizirati izkušnje in strankam ponuditi tudi tisto, kar si želijo.

Kakšne so vrste anket o storitvah za stranke?

Poznamo štiri glavne vrste raziskav. Prva je Indeks zadovoljstva strank (CSAT). Vsebuje preprosta vprašanja, običajno z odgovori "da" ali "ne". Drugi primer tovrstne raziskave je ocena neto promotorja, ki od strank zahteva, da ocenijo verjetnost, da bodo prijatelju priporočile storitev ali izdelek na lestvici od 0 do 10. Nato se primerja odstotek kritikov promotorjev. Tretja raziskava je Indeks prizadevanj strank (CES). Pokaže nam, koliko truda je za uporabo izdelka potrebnega med strankami ali koliko dela je potrebno za rešitev težave s storitvami za stranke. Zadnja vrsta je mejnik, ki se pošlje v ključnih trenutkih na poti stranke. Čas pošiljanja lahko utemeljite na času ali izkušnjah.

Kako distribuirati anketo o storitvah za stranke?

Anketo o storitvah za stranke lahko delite na različne načine. Lahko jo pošljete po e-pošti, v običajnem glasilu, v klepetalnici ali v družabnih medijih. Izbrati morate, katera pot bo po vašem mnenju najbolj optimalna, ali boste izbrali samo eno, več ali morda vse. To zahteva posebno analizo.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico