Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pomoč strankam

Customer support - help and advice that a company makes available to customers when they have bought something

Cambridge Dictionary

Kaj pomeni podpora strankam?

Podpora strankam je nabor storitev, ki jih podjetje ponuja strankam. Je tudi del upravljanja odnosov s strankami. Podjetja za podporo strankam uporabljajo služba za pomoč uporabnikom. Tako se lahko stranke povežejo z družbo po različnih vrstah kanalov. Na primer: e-pošta, telefon ali klepet v živo.

Podjetja pomagajo pri namestitvi in usposabljanju. Poleg tega poskušajo rešiti težave in poizvedbe strank.

Kakšna je razlika med storitvami za stranke in podporo za stranke?

Glavna razlika med tema dvema je, da podpora strankam zagotavlja predvsem tehnično pomoč. Tako pomagate rešiti kakršno koli tehnično težavo, ki jo ima stranka pri vaših izdelkih/storitvah. Po drugi strani pa služba za stranke pomaga strankam pri uporabi izdelka/storitve v celoti. Tu sodelujete s strankami in krepite odnose s strankami. Tako zagotavlja najboljšo vrednost.

Če želite izvedeti več podrobnosti, preberite služba za stranke proti podpori za stranke.

Zakaj je podpora strankam pomembna?

Podpora strankam je pomembna, saj ustvarja bazo zvestih strank. Vendar pa obstaja še več koristi.

Tu je nekaj prednosti dobre podpore strankam:

  • Večja prodaja
  • Višji prihodki
  • Zadovoljstvo kupcev
  • Zadrževanje strank
  • Učinkovit potek dela

Kateri so najučinkovitejši kanali za podporo strankam??

Klepet v živo

Klepet v živo je pomemben del vsake programske opreme za podporo strankam. Predstavnikom strank omogoča klepet ali preprosto približevanje strankam v realnem času. Menijo, da milenijci edini uporabljajo klepet v živo. Vendar pa obstajajo tudi druge starostne skupine, ki uporabljajo klepet v živo. Ne dremajte glede klepeta v živo, sicer boste izgubili.

Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – Klepet v živo.

Email

E-pošta je običajen in osnovni del vsake podpore strankam. Nekateri bi lahko rekli, da je to lahko dolgotrajna oblika podpornega kanala. Zakaj? No, preprosto, ker lahko traja dlje, da se težava odpravi. Vendar je doseg prek e-pošte po vsem svetu in je še vedno dobro uporabljen kanal.

Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – Email.

Telefon

Telefon je tudi eden izmed najbolj priljubljenih načinov, da se obrnete na podporo za stranke. Uporabljajo ga stranke, ki morda niso tehnološko podkovane ali pa se preprosto raje pogovarjajo (človeški dotik).

Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – Telefon.

Družbeni mediji (SoMe)

Facebook, Instagram ali Twitter. To je le nekaj platform, kjer stranke komunicirajo med seboj. Poleg tega sodelujejo z vašo blagovno znamko/podjetjem. Odgovarjanje na poizvedbe strank ali pomoč strankam prek SoMe je danes ključni del za vsako podporo strankam. Programska oprema za storitve za stranke, kot je LiveAgent, vam lahko pomaga upravljati poizvedbe SoMe iz enega vmesnika. Tako lahko učinkovito odgovarjate in sodelujete z vsemi vrstami strank.

Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – Socialni Mediji.

Portal za stranke/samopostrežna storitev

Imeti portal za stranke/samopostrežne storitve je pomembno za poslovanje 24/7 kot podjetje. Čeprav vaši zastopniki za stranke niso na voljo, vaše stranke še vedno dobijo potrebno podporo. To bi lahko bilo prek člankov v bazi znanja, ki ponujajo; vodnike, informacije o izdelkih, videoposnetke in drugo.

Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – Baza znanja.

Kaj je programska oprema za podporo strankam?

Programska oprema za storitve za stranke, kot je LiveAgent, ustvarja optimalen potek dela za vaše predstavnike strank, zaradi česar so učinkovitejši. Najbolj izstopa možnost, da predstavniku za stranke med delom ni treba preklapljati med vmesniki. Tako lahko rešite povpraševanje strank iz vseh vrst kanalov na enem mestu. Vsi zgoraj omenjeni kanali so vključeni v LiveAgent.

Druge funkcije LiveAgent:

  • CRM
  • Pripravljena sporočila/ vnaprej določena sporočila
  • Združeni zahtevki/poizvedbe
  • Pravila/SLA
  • Pregled analitike
  • Video klepet s strankami in sodelavci

Če želite izvedeti več, preberite vse o LiveAgent – funkcijah tukaj.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Pogosta vprašanja

Kako definirati podporo strankam?

Storitve za stranke so vrsta storitev, ki jih ponuja organizacija, da strankam pomaga pri težavah z vašim izdelkom ali storitvami in jim pomaga, da kar najbolje izkoristijo uporabo vašega izdelka. Vključuje odgovarjanje na vprašanja strank in pomoč pri reševanju težav.

Kakšna so načela podpore strankam?

Ključ do dobre storitve za stranke je predvsem izgradnja trajnih in dobrih odnosov s strankami. Da bi se to zgodilo, mora ekipa za pomoč strankam vedeti, kaj stranke menijo o dobri storitvi za stranke, biti na tekočem s povratnimi informacijami strank, ki pomagajo izboljšati storitve za stranke, in poiskati načine za izboljšanje storitev za stranke in preseči pričakovanja strank. 

Kakšna orodja uporabiti za najboljšo podporo strankam?

Da bi zagotovili najboljšo storitev za stranke, je dobro uporabiti več orodij in komunikacijskih kanalov, ki omogočajo celovito storitev. Dobro je komunicirati s komunikatorji v družabnih medijih, e-pošti, besedilnih sporočilih. Poleg teh tradicionalnih oblik je vredno graditi skupnosti v skupinah na družbenih medijih ali spletnih forumih, kjer se lahko stranke med seboj povežejo in poklepetajo s strokovnjaki. Klepet v živo je pomembno orodje, ki vam omogoča klepet v realnem času, ko stranka potrebuje hitro pomoč. Storitve za stranke izboljšuje tudi odzivna in intuitivna mobilna aplikacija. Poleg tega bi morala ekipa za pomoč strankam imeti ustrezen sistem, iz katerega bodo lahko upravljali vse kanale.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico