Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Podporna služba

Kaj je podporna služba?

Storitev skrbi za stranke je postopek pomoči strankam pred nakupom, med njim in po njem. Pomemben del odnosov s strankami – dviguje raven zadovoljstva strank. Zato bi morali biti predstavniki strank dobro usposobljeni in organizirani.

Uporabiti je treba tudi kakovostno storitveno službo, ki je programska oprema s številnimi funkcijami, ki omogoča upravljanje zahtevkov. To je center za pomoč strankam, ki obravnava različne oblike komunikacije, na primer e-poštna sporočila, sporočila v klepetu, tvite in druge. Prenekatera programska oprema za pomoč uporabnikom je lahko tudi brezplačna.

Podporna služba

Pogosta vprašanja

Kako definirati podporno službo?

Podpora strankam ima namen stranki zagotoviti informacije in podporo v zvezi s storitvami in izdelki določene institucije. Običajno je to tehnična podpora, ki je na voljo prek spletnega mesta, takojšnjih sporočil, e-pošte ali klicnega centra.

Ali LiveAgent nudi podporno službo?

LiveAgent seveda nudi podporo strankam. Zagotavlja podporo svojim strankam in dostop do možnosti tehnične podpore kot možnosti v sistemu. To ima velik vpliv na zagotavljanje izjemnih storitev za stranke, ki so potrebne v svetu današnjih potrošnikov.

Katere so osnovne značilnosti podporne službe?

Podpora strankam bi morala imeti več osnovnih funkcij. Najprej bi morala imeti kontaktne točke. To pomeni, da se lahko stranka obrne direktno na tehnično podporo. Poleg tega bi morala imeti dobro razvito bazo znanja, ki omogoča pridobivanje informacij brez podpore osebnega agenta. Zanjo bi morali biti značilne tudi možnosti avtomatizacije dela, zato se agentom ni treba ukvarjati s ponavljajočimi se aktivnostmi in se lahko osredotočijo na druge dejavnosti.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico