Kaj je dnevnik dejavnosti?
Dnevnik dejavnosti je poročilo o vseh dejanjih, izvedenih v določenem časovnem obdobju. Dnevnik dejavnosti, znan tudi kot dnevnik aktivnosti, prikazuje, kako nekdo preživi svoj čas pri delu. V LiveAgent dnevnik dejavnosti prikazuje vse ustvarjene ali urejene zahtevke.
To daje administratorju/nadzorniku možnost, da pregleda delo vsakega agenta. Prav tako jim daje priložnost, da predlagajo izboljšave za učinkovitejše delo v LiveAgent.
Zahvaljujoč dnevnikom dejavnosti se lahko agenti prenehajo osredotočati na dejavnosti nizke vrednosti in bolje upravljajo svoj čas. Dnevnik dejavnosti je tudi odlično orodje za zagotavljanje, da so zaposleni v skladu s predlaganimi načrti podjetja.
Zakaj so dnevniki dejavnosti pomembni?
Sposobnost prepoznavanja, kdo se je prijavil v vaš račun, je ključnega pomena za varnost. Ker podjetja vsakodnevno pridejo v tesni stik z množico podatkov, je pomembno, da lahko takoj prepoznajo zlorabo. Če pride do kakršne koli zlorabe, lahko dnevniki dejavnosti takoj identificirajo odgovorno osebo.
Dnevniki dejavnosti prav tako kažejo, da imate sprejete proaktivne ukrepe, če pride do zlorabe. To je pomembno, če imate v svojem podjetju poslovne partnerje ali deležnike.
Revizijski dnevniki so pomembni tudi zato, ker ponujajo celovit vpogled.
Oglejmo si preprost primer. Predstavljajte si, da se stranka pritožuje nad vašo storitvijo za stranke. Vpogled iz dnevnikov dejavnosti vam lahko pomaga pregledati situacijo. Po oceni lahko posredujete povratne informacije in ustvarite ustrezen akcijski načrt, da rešite situacijo.
Zakaj bi morali oceniti dnevnik dejavnosti?
Pregled dela vaših zaposlenih je pomemben del zagotavljanja največje učinkovitosti. LiveAgent ponuja več kot 180 funkcij, ki jih lahko uporabite za izboljšanje storitev za stranke.
Dnevniki dejavnosti vam lahko dajo vpogled v to, kako vaši zastopniki uporabljajo te funkcije. Če na primer vidite, da en podporni agent opravlja nalogo, ki jo je mogoče enostavno avtomatizirati ročno, jim lahko povejte o avtomatizaciji.
Tako lahko s pregledi revizijskih dnevnikov najdete priložnosti za izboljšanje storitev za stranke.
S pregledovanjem revizijskih dnevnikov lahko spremljate tudi napredek vašega agenta pri izpolnjevanju ciljev in meritev podjetja.
Prednosti dnevnika dejavnosti/dnevnika revizije:
- takoj prepoznati težave, s katerimi se izognete mesecem potencialnih napak
- priznavanje sposobnosti agentov za podporo strankam – dobri/slabi
- pomaga pri merjenju ključnih kazalnikov uspešnosti zaposlenih (KPI)
- priložnost, da nagradite najuspešnejše zastopnike za podporo strankam
- priložnost prepoznati potrebo po dodatnem usposabljanju agentov
Kje je dnevnik dejavnosti v LiveAgent?
Koraki za krmarjenje do dnevnika dejavnosti:

- Prijavite se v vaš LiveAgent račun
- Poiščite konfiguracije
- Kliknite na Orodja
- Na koncu odprite revizijski dnevnik
Kot smo že omenili, se dnevnik dejavnosti z drugimi besedami imenuje revizijski dnevnik.

Kaj prikazuje dnevnik dejavnosti v LiveAgent?
Dnevnik dejavnosti vsebuje popolno poročilo o dejanjih, ki jih izvajajo zastopniki za podporo strankam.
Prikazuje:
- ime agenta
- količino časa, ki ga agent porabi z delom na zahtevku
- število zahtevkov, na katerih je agent delal
- kratek opis vsakega dejanja
- natančna dejanja agenta/spremembe v vsakem zahrevku
FAQ
Kaj je dnevnik aktivnosti?
Dnevnik dejavnosti je zapis vaše dejavnosti in načina preživljanja časa. Lahko vodite dnevnik dejavnosti v resničnem svetu, pa tudi v virtualnem svetu. V organizacijah in podjetjih se dnevnik dejavnosti uporablja predvsem za spremljanje, kako zaposleni preživijo svoj čas med delom. Zahvaljujoč temu je mogoče oceniti, kdo in kaj porabi določen čas. Analiza takšnih podatkov pomaga povečati produktivnost zaposlenih, izboljša upravljanje časa in podpira produktivnost.
Katere dejavnosti lahko spremljate v LiveAgent?
V dnevniku dejavnosti v LiveAgentu si lahko ogledate vse dejavnosti, ki jih je opravilo osebje za podporo strankam. Zbrani so v obliki poročila. Podatki, ki jih boste našli, so: – koliko časa je agent porabil za delo na enem zahtevku – koliko zahtevkov je stranka odprla – opis vsake dejavnosti – vse spremembe in dejavnosti, ki jih agent izvede na danem zahtevku
Kako najdete dnevnik dejavnosti v LiveAgentu?
Če želite poiskati svojo dejavnost, se lahko obrnete na dnevnik revizije, ki je kronološki niz zapisov. Vsebuje vse ukrepe osebja za tehnično podporo. Dnevnik dejavnosti najdete v računu LiveAgent. 1. Najprej se prijavite v svoj račun LiveAgent. 2. Poiščite konfiguracijo 3. Kliknite na Orodja 4. Na koncu odprite dnevnik revizije (to je dnevnik dejavnosti).
Strokovna opomba
<p>Dnevnik dejavnosti v LiveAgentu vam omogoča spremljanje dejavnosti osebja za podporo strankam, kar vam pomaga izboljšati produktivnost in učinkovitost.</p>

Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom
To improve efficiency and results for businesses, LiveAgent recommends focusing on customer service and experiences. Benchmarking customer service is essential, as quality and price are no longer the main factors in consumer purchases. Testimonials from satisfied customers are important in building trust and increasing sales. Multichannel support is necessary for gathering feedback and improving the user experience. Training agents is crucial for success in all aspects of business. Overall, LiveAgent is a recommended solution for businesses looking to improve their customer service.
Iščete alternativo Customerly?
LiveAgent is a powerful customer support tool that offers easy support through email, live chat, social media, knowledge base and call center. The service is stable, has good functionality and high value for money. It includes excellent customer support and mobile functionality. It offers advanced automation and integration compared with its competitors and is a great alternative to other support systems such as Vocalcom, Zopim and Vision.
LiveAgent je brezplačna programska oprema za klepet v živo, ki je pomemben kanal za storitve za stranke in omogoča skoraj takojšnje odgovore in pomoč v realnem času. Obstajajo tudi druge možnosti za spletno komunikacijo, kot je spletna klepetalnica. Pri dodajanju klepeta na spletno mesto je ključno izbrati ponudnika programske opreme, ki najbolje ustreza poslovnim potrebam. LiveAgent ponuja številne funkcije, kot so oblikovanje gumbov in oken za klepet, klepet v realnem času ter proaktivna povabila. Poleg tega ponuja tudi brezplačen sistem zahtevkov z univerzalnim nabiralnikom, klicnim centrom in portalom za stranke ter je koristna za podjetja vseh velikosti za izboljšanje storitev za stranke in povečanje prihodkov.
Programska oprema za pomoč uporabnikom na mestu
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča samodejno razvrščanje komunikacije, deljene vstopnice ter dodajanje komentarjev in sledenje delovnega časa agentov. Funkcija gumba Razreši vas obvešča, ko je vprašanje odgovorjeno, revizijski dnevnik pa služi kot referenčna točka v primeru eskalacije poizvedb. Podjetje nudi tudi integracije, selitev podatkov in stanje sistema. Z nadaljevanjem uporabe spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Možna je tudi rezervacija demo klica, kjer boste izvedeli, kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.