Kaj je dodelitev zahtevka?
Zahtevek je komunikacija med agentom in strankami. Zahtevek se ustvari brez lastništva. Zahtevek je treba dodeliti pravemu zastopniku za stranke ali oddelku in ročno spremeniti lastništvo. Vedite, kdo je odgovoren za reševanje vprašanj in poizvedb, ter se izognite težavam.
V LiveAgent lahko po odgovoru nastavite samodejno dodelitev zahtevkov predstavniku za stranke. Prilagodite svoja merila, pravila in pogoje v konfiguraciji in jo zaženite samodejno.
![](https://www.liveagent.si/wp/urlslab-download/6fff7b847099e5a5fcec6d5cce6bda20/assign-ticket.jpg)
FAQ
Kaj pomeni dodelitev zahtevka?
Zahtevek je glavno orodje za komunikacijo med agentom in strankami. Dodelitev zahtevka pomeni, da je treba zahtevek dodeliti ustreznemu agentu ali oddelku, da lahko na njem ukrepajo.
Kako lahko dodelite zahtevke s pomočjo Live Agent?
V LiveAgent lahko zahtevke dodelite ustreznemu agentu. To se lahko zgodi tudi samodejno, potem ko agent odgovori stranki. Lastnika danega obvestila je mogoče tudi spremeniti.
Je dodeljevanje zahtevkov avtomatsko?
LiveAgent ima možnost samodejnega dodeljevanja zahtevkov. To se zgodi, ko zadevni agent odgovori stranki. V konfiguraciji lahko prilagodite tudi svoja merila, pravila in pogoje.
Samodejno dodeljevanje zahtevkov
Samodejno zasukajte dolžnost telefona in po potrebi nastavite čas premora za svoje agente. Preberite več o samodejnem dodeljevanju zahtevkov LiveAgent.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča samodejno dodeljevanje zahtevkov in obvestila preko različnih kanalov. Funkcije omogočajo izboljšanje učinkovitosti agentov ter zadovoljstva strank, vključuje pa tudi VoIP telefonske sisteme in samopostrežno programsko opremo. LiveAgent zagotavlja podporo strankam in omogoča preprosto upravljanje s pritožbami in odjemalskimi portali. Na voljo je brezplačna preizkusna različica, vključno s podporo in izobraževanjem. Vendar pa trenutno ne omogoča anonimne komunikacije med agenti in strankami, skrbniki pa imajo več privilegijev kot agenti.