Kaj so dovoljenja?
Z uporabo dovoljenj lahko upravljate z dostopi vaših agentov in članov ekip. Lahko jim dodelite le pravice za orodja, ki so pomembna za njihovo delovno mesto in omejite pravice, ki jih na njihovem delovnem mestu ne potrebujejo. Dovoljenja se dodeljujejo različnim vlogam.
Frequently asked questions
Kaj so dovoljenja?
Dovoljenja vam omogočajo urejanje dostopov vaše ekipe. Če so agentom dane določene vloge, jim vi lahko dodelite primerna dovoljenja.
Čemu služijo dovoljenja?
Dovoljenja vam omogočajo izvajanje določenih opravil v sistemu. Vaše pravice so odvisne od vaše vloge. Nekatere vloge imajo omejene pravice, druge vloge pa neomejene.
Kako lahko dostopate do dovoljenj v LiveAgent?
Dovoljenja v LiveAgent so močno povezana z vlogami, ki jih lahko najdete v sistemu. Agent ima najbolj omejene pravice, administrator pa najbolj razširjene. Lastnik podjetja ima, poleg administratorskih pravic, tudi dostop do obračunskega dela.
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
Vhodni prodajni predstavniki prodajajo izdelke ali storitve potencialnim kupcem. Delujejo v vhodnih klicnih centrih ali drugih sedežih podjetij. Glavna odgovornost prodajne ekipe je sklepanje poslov z novimi strankami in negovanje odnosov z obstoječimi strankami. Veščine, ki jih mora imeti vhodni prodajni zastopnik, vključujejo odlične komunikacijske in upravljalne sposobnosti ter reševanje problemov in konfliktov medosebnih odnosov.
Klepet za pomoč je ključni komunikacijski kanal za stranke in mu mora organizacija posvetiti pozornost. Klepet bi moral ponuditi funkcije vodenja klepeta v realnem času, pošiljanja pripravljenih odgovorov, nalaganja datotek, prilagajanja lastne blagovne znamke in ocenjevanja storitev za stranke. Pomembna sta tudi čas razrešitve in izdelava načrta, ki pomaga organizacijam olajšati pot strank in odpraviti morebitne napake na spletnem mestu. Oddelki omogočajo razdelitev dela, avtoritete in odgovornosti ter povečanje učinkovitosti obdelave zahtevkov. Klepet za pomoč je funkcija, ki strankam omogoča, da kadar koli dosežejo podporo strankam prek spletnega mesta podjetja.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja različne kontakte za podporo in demo različice. Agenti službe za pomoč uporabnikom nudijo tehnično pomoč in odgovarjajo na vprašanja prek različnih kanalov. LiveAgent ima številne funkcije, kot so VoIP telefonski sistemi in samopostrežna programska oprema, ter omogoča preprosto upravljanje s pritožbami in odjemalskimi portali. Oddelki služb za pomoč uporabnikom lahko optimizirajo delo različnih sklopov agentov.
Uporaba službe za pomoč uporabnikom
Uporaba programske opreme službe za pomoč uporabnikom je lahko koristna za upravljanje SLA, shranjevanje podatkov o strankah in ustvarjanje portalov za stranke. Več kot 91% strank bi uporabljalo spletno bazo znanja, če bi bila na voljo in prilagojena njihovim potrebam. Stranke raje poskušajo samostojno reševati težave, preden se obrnejo na predstavnike za podporo strankam. Samopostrežni portali so ena najbolj iskanih funkcij službe za pomoč uporabnikom. 40% strank se obrne na klicni center, če ne najdejo odgovorov s samopostrežno storitvijo.