Kaj so dovoljenja?
Z uporabo dovoljenj lahko upravljate z dostopi vaših agentov in članov ekip. Lahko jim dodelite le pravice za orodja, ki so pomembna za njihovo delovno mesto in omejite pravice, ki jih na njihovem delovnem mestu ne potrebujejo. Dovoljenja se dodeljujejo različnim vlogam.
Frequently Asked Questions
Kaj so dovoljenja?
Dovoljenja vam omogočajo urejanje dostopov vaše ekipe. Če so agentom dane določene vloge, jim vi lahko dodelite primerna dovoljenja.
Čemu služijo dovoljenja?
Dovoljenja vam omogočajo izvajanje določenih opravil v sistemu. Vaše pravice so odvisne od vaše vloge. Nekatere vloge imajo omejene pravice, druge vloge pa neomejene.
Kako lahko dostopate do dovoljenj v LiveAgent?
Dovoljenja v LiveAgent so močno povezana z vlogami, ki jih lahko najdete v sistemu. Agent ima najbolj omejene pravice, administrator pa najbolj razširjene. Lastnik podjetja ima, poleg administratorskih pravic, tudi dostop do obračunskega dela.
Izkušnja strank vključuje vse interakcije med strankami in podjetji, ki zagotavljajo učinkovito, uporabno in zadovoljivo izkušnjo. Pomembni stebri uporabniške izkušnje vključujejo personalizacijo, poštenost, pričakovanja, reševanje problemov, poenostavitev storitev in empatijo. Za izboljšanje izkušnje strank je ključno razumevanje strank in zagotavljanje odlične storitve ter zanesljive povratne informacije.
Podjetje LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam. Cultural factors vplivajo na standarde storitev za stranke po svetu. Cena programske opreme klicnega centra LiveAgent je od 15 USD na uporabnika na mesec. Ločljivost klica je ključna za zadovoljstvo strank. Izdelava vašega LiveAgenta je 0% zaključena, uporaba piškotkov na spletni strani LiveAgenta je treba sprejeti.