Kaj so dovoljenja?
Z uporabo dovoljenj lahko upravljate z dostopi vaših agentov in članov ekip. Lahko jim dodelite le pravice za orodja, ki so pomembna za njihovo delovno mesto in omejite pravice, ki jih na njihovem delovnem mestu ne potrebujejo. Dovoljenja se dodeljujejo različnim vlogam.
Frequently Asked Questions
Kaj so dovoljenja?
Dovoljenja vam omogočajo urejanje dostopov vaše ekipe. Če so agentom dane določene vloge, jim vi lahko dodelite primerna dovoljenja.
Čemu služijo dovoljenja?
Dovoljenja vam omogočajo izvajanje določenih opravil v sistemu. Vaše pravice so odvisne od vaše vloge. Nekatere vloge imajo omejene pravice, druge vloge pa neomejene.
Kako lahko dostopate do dovoljenj v LiveAgent?
Dovoljenja v LiveAgent so močno povezana z vlogami, ki jih lahko najdete v sistemu. Agent ima najbolj omejene pravice, administrator pa najbolj razširjene. Lastnik podjetja ima, poleg administratorskih pravic, tudi dostop do obračunskega dela.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.