Kaj je e-pošta za podporo strankam?
Pošta za pomoč strankam je ena vrsta komunikacijskega kanala. Komunikacija po pošti službe za pomoč uporabnikom ne poteka v realnem času. Za začetek komunikacije ni potrebna prisotnost obeh strani. Sporočila prispejo skoraj takoj do prejemnika.
Predstavniki strank prek pošte za pomoč strankam poskušajo odpraviti vse težave strank, ki jih imajo pri izdelkih ali storitvah. Je tudi pomembno poslovno orodje. Vsako e-poštno sporočilo je treba napisati z osebnim dotikom vsakega odgovora.
Frequently Asked Questions
Kaj je e-pošta za podporo strankam?
E-poštna sporočila za storitve za stranke so način pisne komunikacije s strankami. Njihov cilj je rešiti določen problem strank. Pomembno je, da je e-poštni naslov službe za stranke lahko dostopen vsaki stranki in da odgovor prejme v največ 24 urah.
Ali lahko z LiveAgento pošljete e-pošto za podporo strankam?
LiveAgent seveda ponuja možnost pošiljanja e-pošte. Je ena od osnovnih oblik komunikacije med stranko in službo za stranke. Poskrbite, da bo vaša storitev po tem kanalu čim bolj učinkovita in pošljite pomembna sporočila, ki odpravljajo težavo.
Kje najti predloge e -poštnih sporočil za storitve za stranke v LiveAgentu?
V LiveAgentu boste našli predloge e-pošte tako, da odprete ‘Konfiguracija‘. Nato morate izbrati zavihek ‘E-pošta‘. Tam boste našli razpoložljive predloge, tako da izberete Predloge agenta.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.