Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

E-mail obvestila

Kaj je obvestilo po e-pošti?

Obvestila, ki se pošljejo strankam in agentom, ki obravnavajo ta poseben zahtevek, se po posodobitvi zahtevka imenujejo e-poštna obvestila.

Za zastopnike delujejo kot opomnik o zahtevku, ki so ga ustvarili, vendar ga je treba rešiti. To jim pomaga pri boljšem delu.

Za stranke deluje kot odgovor na zahtevek, ki ga je ustvarila njihova poizvedba. Posodobili jih bodo vsakič, ko bo na njihovem zahtevku kaj novega. Prav tako bodo obveščeni, ko bo njihova težava rešena, da navzkrižno preverijo napredek.

Pogosta vprašanja

Kaj je obvestilo po e-pošti?

E-poštna obvestila so vrsta e-pošte, ki se pošlje kot odgovor na določena dejanja ali dogodke uporabnika. Primeri vključujejo e-poštna sporočila za dobrodošlico, opomnike na dogodke, opozorila o varnosti in dejavnosti ter ponastavitev gesla. Zahvaljujoč njim imamo priložnost za hiter odziv in takojšnje obvestilo, npr. v primeru tehničnih težav.

Ali lahko nastavite e-poštno obvestilo v LiveAgent?

V LiveAgent lahko seveda nastavite e-poštna obvestila. Uporabljajo se predvsem za pošiljanje e-pošte agentom, ki nimajo povezave. Lahko prejmejo informacije, da jim je bil dodeljen zahtevek ali da je stranka odgovorila v dodeljenem zahtevku. Lahko se pošljejo tudi informacije o novo ustvarjenem zahtevku, v oddelku, katerega član je agent.

Kakšne so vrste e-poštnih obvestil v LiveAgent?

Vsak agent lahko v svojem profilu zastopnika nastavi svoja želena obvestila po e-pošti, odvisno od tega, katere podatke želi prejemati. Morda bo prejel obvestilo, da je dodeljen določeni stranki, da se je v sistemu pojavil nov zahtevek ali da je stranka, priložila nekaj določenemu zahtevku ali napisala sporočilo.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico