Kaj je obvestilo po e-pošti?
Obvestila, ki se pošljejo strankam in agentom, ki obravnavajo ta poseben zahtevek, se po posodobitvi zahtevka imenujejo e-poštna obvestila.
Za zastopnike delujejo kot opomnik o zahtevku, ki so ga ustvarili, vendar ga je treba rešiti. To jim pomaga pri boljšem delu.
Za stranke deluje kot odgovor na zahtevek, ki ga je ustvarila njihova poizvedba. Posodobili jih bodo vsakič, ko bo na njihovem zahtevku kaj novega. Prav tako bodo obveščeni, ko bo njihova težava rešena, da navzkrižno preverijo napredek.
Frequently asked questions
Kaj je obvestilo po e-pošti?
E-poštna obvestila so vrsta e-pošte, ki se pošlje kot odgovor na določena dejanja ali dogodke uporabnika. Primeri vključujejo e-poštna sporočila za dobrodošlico, opomnike na dogodke, opozorila o varnosti in dejavnosti ter ponastavitev gesla. Zahvaljujoč njim imamo priložnost za hiter odziv in takojšnje obvestilo, npr. v primeru tehničnih težav.
Ali lahko nastavite e-poštno obvestilo v LiveAgent?
V LiveAgent lahko seveda nastavite e-poštna obvestila. Uporabljajo se predvsem za pošiljanje e-pošte agentom, ki nimajo povezave. Lahko prejmejo informacije, da jim je bil dodeljen zahtevek ali da je stranka odgovorila v dodeljenem zahtevku. Lahko se pošljejo tudi informacije o novo ustvarjenem zahtevku, v oddelku, katerega član je agent.
Kakšne so vrste e-poštnih obvestil v LiveAgent?
Vsak agent lahko v svojem profilu zastopnika nastavi svoja želena obvestila po e-pošti, odvisno od tega, katere podatke želi prejemati. Morda bo prejel obvestilo, da je dodeljen določeni stranki, da se je v sistemu pojavil nov zahtevek ali da je stranka, priložila nekaj določenemu zahtevku ali napisala sporočilo.
Expert note
E-poštna obvestila so pomembna orodja za komunikacijo s strankami in agenti ter zagotavljanje doslednih izkušenj storitev za stranke.

E-poštne predloge z opomniki so ključni del uspešne e-poštne marketinške kampanje, saj lahko pomagajo povečati angažiranost strank. Tržniki morajo biti sposobni določiti pravi čas za pošiljanje teh sporočil. E-poštna sporočila z opomniki so lahko koristna za obveščanje strank o prihajajočih dogodkih, opomni stranke na plačila in spodbujajo uporabnike k nakupu storitve. V besedilu so predstavljeni e-poštni predlogi z opomniki za različne priložnosti, ki jih lahko prilagodite za svojo uporabo.
E-poštni marketing je ključnega pomena za e-trgovino, saj je odgovoren za 7% transakcij. Obvestila o dostavi morajo vsebovati ime stranke, ID naročila, številko pošiljanja in predviden čas dostave. Predloge za potrditvena e-poštna sporočila so pomembna za uspešno e-trgovino, saj privabljajo ponovne kupce. Priporočljivo je začeti poslovna e-poštna sporočila s pozdravom in jedrnatim stavkom o cilju sporočila. Promocija glasila lahko pomaga pridobiti e-poštne naslove.
E-poštni marketing je prilagodljiv način komuniciranja, ki je razdeljen na tri vrste sporočil: transakcijska, relacijska in promocijska. E-pošta je lahko manj invazivna in natančnejša alternativa za druge komunikacijske metode in je lahko zelo učinkovita pri pridobivanju potencialnih strank ter izboljšanju odnosov s strankami. Elektronska pošta je še vedno glavni način za pridobivanje potencialnih strank, distribucijo vsebine in povečanje prodaje. 72 % ljudi raje prejema promocijske vsebine po elektronski pošti in 68,9 % prejemnikov gleda marketinška e-poštna sporočila na svojih pametnih telefonih 2-3 dni na teden.
E-poštne predloge obvestila podjetja
E-poštne predloge za obvestila v celotnem podjetju. Z našim preprostim vodnikom in predlogami, pripravljenimi za uporabo, dosežete visoko stopnjo odprtosti in klikov.