Kaj je posredovanje e-pošte?
Posredovanje e-pošte vam omogoča, da e-pošto iz e-poštnega naslova svoje domene posredujete na drug e-poštni naslov. Na primer, z osebnim e-poštnim naslovom (name@domain.com) lahko posredujete katero koli e-pošto na e-poštni naslov Gmail, Hotmail itd.
Posredovanje e-pošte se uporablja tudi za preusmerjanje e-pošte na določen e-poštni naslov. To je v pomoč poslovnežem, ki imajo več e-poštnih računov. Različne stranke lahko imajo različne e-poštne naslove. Strankam bo omogoča prebrati e-pošto na enem strežniku, vendar pa bi sicer bil poslan na različne e-poštne naslove. To bo preprečilo poplavljanje e-pošte v nabiralniku.
Frequently Asked Questions
Kako deluje posredovanje e-pošte?
Preusmeritev e-pošte je operacija ponovnega pošiljanja e-pošte, ki je bila dostavljena na določen naslov, na drug naslov ali na več zaporednih e-poštnih naslovov. Tako se e-pošta pošlje na nov cilj. Ta izraz se uporablja tudi za prenos e-pošte na strežnik in na odjemalca.
Kakšna je vloga posredovanja e-pošte?
Namen posredovanja e-poštnega sporočila je predvsem hiter prenos celotnega sporočila na osebo, ki bi morala imeti dostop do njega, potrebuje te podatke ali ima ustrezne podatke. S posredovanjem e-pošte imate dostop do vse korespondence
Ali LiveAgent ponuja funkcijo posredovanja e-pošte?
LiveAgent ponuja posredovanje e-pošte. To je pomembno olajšanje dela vsakega agenta, saj se ustvarijo zahtevki za vsako stranko, jih je mogoče enostavno prenašati med posameznimi zastopniki, kar zagotavlja kontinuiteto komunikacije.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.