Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

E-mail zahtevki

Kaj so e-mail zahtevki?

Za podporo strankam je e-pošta najbolj priljubljen način za podjetja. Osebje za podporo po e-pošti ni samo usposobljeno za ravnanje z e-pošto, ampak tudi za sledenje, organiziranje, določanje prioritet in dodeljevanje e-poštnih sporočil. To je precej težka naloga, ki lahko privede do slabih podpornih storitev.

Agenti filtrirajo pomembna e-poštna sporočila, tako da jih je mogoče prednostno razrešiti. Sledenje statusu zahtevkov je prav tako naloga agentov, tako da je mogoče vse zahtevke zapreti po tem, ko so bili rešeni. Nekatere zahtevke bo morda treba dodeliti drugemu uslužbencu, to počnejo tudi agenti, ki delajo v oddelku za izdajo zahtevkov za e-pošto.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico