Kaj so e-mail zahtevki?
Za podporo strankam je e-pošta najbolj priljubljen način za podjetja. Osebje za podporo po e-pošti ni samo usposobljeno za ravnanje z e-pošto, ampak tudi za sledenje, organiziranje, določanje prioritet in dodeljevanje e-poštnih sporočil. To je precej težka naloga, ki lahko privede do slabih podpornih storitev.
Agenti filtrirajo pomembna e-poštna sporočila, tako da jih je mogoče prednostno razrešiti. Sledenje statusu zahtevkov je prav tako naloga agentov, tako da je mogoče vse zahtevke zapreti po tem, ko so bili rešeni. Nekatere zahtevke bo morda treba dodeliti drugemu uslužbencu, to počnejo tudi agenti, ki delajo v oddelku za izdajo zahtevkov za e-pošto.
E-poštne predloge z opomniki so ključni del uspešne e-poštne marketinške kampanje, saj lahko pomagajo povečati angažiranost strank. Tržniki morajo biti sposobni določiti pravi čas za pošiljanje teh sporočil. E-poštna sporočila z opomniki so lahko koristna za obveščanje strank o prihajajočih dogodkih, opomni stranke na plačila in spodbujajo uporabnike k nakupu storitve. V besedilu so predstavljeni e-poštni predlogi z opomniki za različne priložnosti, ki jih lahko prilagodite za svojo uporabo.
Predloge follow up emailov za ponujanje storitev za stranke
LiveAgent je platforma za zagotavljanje kakovostnih storitev za stranke. Predstavniki storitev za stranke potrebujejo komunikacijske sposobnosti in morajo biti prilagodljivi, zanesljivi ter imeti močne medosebne sposobnosti. Poleg tega morajo poslušati in reševati probleme ter nuditi tehnično pomoč. Klepet za pomoč je pomemben kanal za stranke in mora vključevati tudi funkcije za nalaganje datotek ter ocenjevanje storitev za stranke. LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme in samopostrežno programsko opremo.
Tekst obravnava predloge za odzivanje na zahtevke za povrnitev kupnine pri spletnem poslovanju ter predloge e-poštnih sporočil po nakupu in s popustom. Pomembno je ohraniti zaupanje stranke s jasno politiko vračanja, hitrim odzivom in pojasnitvijo odločitve, ter ponuditi alternativne rešitve in zbiranje povratnih informacij. E-poštna sporočila po nakupu in s popustom so učinkovita taktika za povečanje zvestobe strank. Pri ponudbi popustov je treba upoštevati marže, stroške pridobivanja strank in vpliv na blagovno znamko.
E-mail naslov za podporo strankam
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki vključuje funkcije, kot so e-poštno posredovanje, sistem upravljanja pritožb, VoIP telefonski sistemi in še več. Z integracijo NiceReply omogoča zbiranje povratnih informacij od strank za izboljšanje podjetja. LiveAgent ima cenik, integracije in alternativne možnosti ter ponuja podporno portal, blog, akademijo in spletni seminar za izobraževanje.