Kaj je zunanja e-poštna domena?
Zunanja e-poštna domena je e-poštni naslov, ki je povezan s podjetjem, za katerega delate. Na primer, oseba, ki dela za Shell Global Solutions, bi imela e-poštno sporočilo, na primer „ime@shell.com“. To kaže, da je oseba, ki ji pišete po e-pošti, zaposlena pri Shell Global Solutions.
To pomaga ljudem, da prepoznajo pooblastilo osebe, saj ne morete imeti zunanje domene e-pošte, razen če jo je odobrilo podjetje, za katero delate. Samodejno vas naredi zaupanja vredno osebo, če delate za dobro večnacionalno organizacijo, saj multinacionalke ne zaposlujejo ljudi, ki niso vredni njihovih meril.
Frequently Asked Questions
Kaj je zunanja e-poštna domena?
Običajno je pri delu za določeno podjetje e-poštni naslov povezan z vašim podjetjem. Če na primer delate v podjetju XYZ, bi bil vaš e-poštni naslov abcde@XYZ.com. Potem veste, da je oseba zaposlena v podjetju XYZ. Zunanja domena je tista, ki je običajno ne odobri vaše podjetje (lahko pride do izjem).
Ali lahko v LiveAgentu nastavite zunanjo domeno e-pošte?
V LiveAgent ne morete neposredno konfigurirati zunanje domene e-pošte. Lahko pa konfigurirate pravilo, ki omogoča pošiljanje sporočil na zunanji e-poštni naslov. Če želite to narediti, pojdite na "Konfiguracija", nato kliknite "Avtomatizacija" in "Pravila" ter ustvarite novo pravilo.
Ali so zunanje domene e-pošte varne?
Zunanja domena je lahko varna, vendar je vse odvisno od tega, kako je zaščitena. Vendar bodite previdni, ali dani domeni zaupate, in ocenite njeno raven varnosti.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.