Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Facebook zahtevki

Kaj je zahtevek za Facebook?

Skoraj vse blagovne znamke imajo družabno povezavo z izvirnim spletnim mestom. Stranke se lažje povezujejo prek družabnih aplikacij, kot so Facebook, Twitter itd.

Mnoge blagovne znamke dobijo vprašanja o teh družabnih računih, ki so povezani z njihovo službo za pomoč. Ko stran prejme kakršne koli komentarje ali poizvedbe o socialnem računu, Facebook stran ustvari zahtevek, ki se samodejno pošlje na službo za pomoč podjetja. Od tam se lahko agenti odzovejo na sporočila in pomagajo svojim strankam, kar bo prišlo v obliki komentarjev na Facebook strani.

Facebook povezava

Izvedite več o Facebook integraciji v LiveAgent.

Pogosta vprašanja

Kako deluje zahtevek za Facebook?

Če se kupec lahko poveže z blagovno znamko prek Facebooka, bi moral sistem imeti možnost ustvarjanja zahtevkov neposredno iz Facebooka. To deluje tako, da stran, ki prejema komentarje ali povpraševanja iz družabnih medijev, ustvari zahtevek, ki se samodejno pošlje na storitev za stranke. Zastopniki lahko nato odgovarjajo na sporočila in komentarje na Facebook strani neposredno iz svojega sistema.

Kako uporabljati Facebook zahtevke v zadovoljstvo strank?

Zahtevki iz Facebooka lahko močno vplivajo na zadovoljstvo strank. Zahvaljujoč samodejnim obvestilom o novih komentarjih, objavah ali sporočilih se lahko takoj odzovete na družabnih medijih. Potem vam ni treba dodati posebnih moderatorjev skupini za pomoč strankam, saj imajo agenti vse poizvedbe na enem mestu in jim ni treba preklapljati med kanali. Poleg tega odgovore na komentarje vidijo tudi prijatelji določenih strank, kar pomaga tudi pri njihovi ozaveščenosti.

Ali LiveAgent ponuja zahtevke za Facebook?

LiveAgent ponuja zahtevke iz Facebooka zahvaljujoč popolni sistemski integraciji. Če ima vaše podjetje več spletnih mest, vam LiveAgent omogoča spremljanje več spletnih mest. Poleg odgovarjanja na sporočila, objave in komentarje lahko v zahtevkih arhivirate pogovore s strankami, agenti se ne zapletajo v njihovo zasebno življenje in prikazujejo obvestila na svojih Facebook profilih. Poleg tega lahko sistem integrirate tudi z Instagramom, ki pripada Facebook ekipi.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico