Kaj je zahtevek za Facebook?
Skoraj vse blagovne znamke imajo družabno povezavo z izvirnim spletnim mestom. Stranke se lažje povezujejo prek družabnih aplikacij, kot so Facebook, Twitter itd.
Mnoge blagovne znamke dobijo vprašanja o teh družabnih računih, ki so povezani z njihovo službo za pomoč. Ko stran prejme kakršne koli komentarje ali poizvedbe o socialnem računu, Facebook stran ustvari zahtevek, ki se samodejno pošlje na službo za pomoč podjetja. Od tam se lahko agenti odzovejo na sporočila in pomagajo svojim strankam, kar bo prišlo v obliki komentarjev na Facebook strani.

Izvedite več o Facebook integraciji v LiveAgent.
Frequently asked questions
Kako deluje zahtevek za Facebook?
Če se kupec lahko poveže z blagovno znamko prek Facebooka, bi moral sistem imeti možnost ustvarjanja zahtevkov neposredno iz Facebooka. To deluje tako, da stran, ki prejema komentarje ali povpraševanja iz družabnih medijev, ustvari zahtevek, ki se samodejno pošlje na storitev za stranke. Zastopniki lahko nato odgovarjajo na sporočila in komentarje na Facebook strani neposredno iz svojega sistema.
Kako uporabljati Facebook zahtevke v zadovoljstvo strank?
Zahtevki iz Facebooka lahko močno vplivajo na zadovoljstvo strank. Zahvaljujoč samodejnim obvestilom o novih komentarjih, objavah ali sporočilih se lahko takoj odzovete na družabnih medijih. Potem vam ni treba dodati posebnih moderatorjev skupini za pomoč strankam, saj imajo agenti vse poizvedbe na enem mestu in jim ni treba preklapljati med kanali. Poleg tega odgovore na komentarje vidijo tudi prijatelji določenih strank, kar pomaga tudi pri njihovi ozaveščenosti.
Ali LiveAgent ponuja zahtevke za Facebook?
LiveAgent ponuja zahtevke iz Facebooka zahvaljujoč popolni sistemski integraciji. Če ima vaše podjetje več spletnih mest, vam LiveAgent omogoča spremljanje več spletnih mest. Poleg odgovarjanja na sporočila, objave in komentarje lahko v zahtevkih arhivirate pogovore s strankami, agenti se ne zapletajo v njihovo zasebno življenje in prikazujejo obvestila na svojih Facebook profilih. Poleg tega lahko sistem integrirate tudi z Instagramom, ki pripada Facebook ekipi.
Expert note
Zahtevek za Facebook pomeni poizvedbo ali komentar stranke na družbenem omrežju, ki jo prejme blagovna znamka. S samodejnimi obvestili lahko agenti učinkovito pomagajo strankam in izboljšajo zadovoljstvo strank.

Stiki službe za pomoč Facebook
Stiki služb za pomoč Facebook - obstaja več načinov stika s Facebook ekipo za podporo strankam, vključno s podporo preko e-pošte, klepeta v živo in družbenih medijev. Facebook nima telefonske podpore za stranke, vendar imajo sporazume o ravni storitev za odzivnost. Na spletni strani so tudi povezave do baze znanja, foruma in družbenih medijev, kot so Instagram, Facebook stran in Twitter.
Neposredna sporočila na družbenih omrežjih so zelo pomembna za podjetja, saj imajo visoko stopnjo odprtosti in uporabniki več časa preživijo na družbenih omrežjih kot preverjanju e-pošte. Podjetja morajo zagotavljati izjemne storitve na družbenih medijih in odgovarjati na vsako sporočilo. Obstajajo splošne predloge za odgovore, ki jih je priporočljivo uporabljati. Pri komuniciranju na družbenih medijih je treba biti dosleden, hitro se odzvati, paziti na slovnične napake in odgovarjati na vprašanja strank.
Tekst govori o različnih načinih, kako podjetja lahko zagotavljajo podporo strankam preko družbenih medijev, Facebooka in spletnih mest. Oblikovanje strani s pogostimi vprašanji je ključno za samopostrežbo strank in izboljšanje izkušnje strank na spletnem mestu. LiveAgent predstavlja cenik, funkcije in alternative ter ima tudi portal za podporo strankam.
LiveAgent je orodje za pomoč strankam, ki omogoča integracijo Facebooka za odzivnost na sporočila in objave neposredno z nadzorne plošče. Poleg tega, da odzivni čas izboljša, prispeva k povečanju zadovoljstva strank. Facebook postaja osnovni kanal za storitve za stranke, 59% strank uporablja Facebook za stik s podjetji, zato je pomembno zagotavljati odlično storitev in hitro odgovarjati na sporočila. Integracija Facebook vodilnih oglasov z LiveAgentom je enostavna in omogoča sledenje potencialnim strankam in odgovarjanje na njihove komentarje v enem priročnem programu.