Kaj je zahtevek za Facebook?
Skoraj vse blagovne znamke imajo družabno povezavo z izvirnim spletnim mestom. Stranke se lažje povezujejo prek družabnih aplikacij, kot so Facebook, Twitter itd.
Mnoge blagovne znamke dobijo vprašanja o teh družabnih računih, ki so povezani z njihovo službo za pomoč. Ko stran prejme kakršne koli komentarje ali poizvedbe o socialnem računu, Facebook stran ustvari zahtevek, ki se samodejno pošlje na službo za pomoč podjetja. Od tam se lahko agenti odzovejo na sporočila in pomagajo svojim strankam, kar bo prišlo v obliki komentarjev na Facebook strani.

Izvedite več o Facebook integraciji v LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kako deluje zahtevek za Facebook?
Če se kupec lahko poveže z blagovno znamko prek Facebooka, bi moral sistem imeti možnost ustvarjanja zahtevkov neposredno iz Facebooka. To deluje tako, da stran, ki prejema komentarje ali povpraševanja iz družabnih medijev, ustvari zahtevek, ki se samodejno pošlje na storitev za stranke. Zastopniki lahko nato odgovarjajo na sporočila in komentarje na Facebook strani neposredno iz svojega sistema.
Kako uporabljati Facebook zahtevke v zadovoljstvo strank?
Zahtevki iz Facebooka lahko močno vplivajo na zadovoljstvo strank. Zahvaljujoč samodejnim obvestilom o novih komentarjih, objavah ali sporočilih se lahko takoj odzovete na družabnih medijih. Potem vam ni treba dodati posebnih moderatorjev skupini za pomoč strankam, saj imajo agenti vse poizvedbe na enem mestu in jim ni treba preklapljati med kanali. Poleg tega odgovore na komentarje vidijo tudi prijatelji določenih strank, kar pomaga tudi pri njihovi ozaveščenosti.
Ali LiveAgent ponuja zahtevke za Facebook?
LiveAgent ponuja zahtevke iz Facebooka zahvaljujoč popolni sistemski integraciji. Če ima vaše podjetje več spletnih mest, vam LiveAgent omogoča spremljanje več spletnih mest. Poleg odgovarjanja na sporočila, objave in komentarje lahko v zahtevkih arhivirate pogovore s strankami, agenti se ne zapletajo v njihovo zasebno življenje in prikazujejo obvestila na svojih Facebook profilih. Poleg tega lahko sistem integrirate tudi z Instagramom, ki pripada Facebook ekipi.
Strokovna opomba
Zahtevek za Facebook pomeni poizvedbo ali komentar stranke na družbenem omrežju, ki jo prejme blagovna znamka. S samodejnimi obvestili lahko agenti učinkovito pomagajo strankam in izboljšajo zadovoljstvo strank.

How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.