Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Filozofija-storitev-za-stranke

Kaj je filozofija storitev za stranke?

Filozofija storitev za stranke je strategija. Zasnovan je za zastopnike, ki nudijo storitve za stranke. Vse je v službi strank. Če storitev za stranke ni na dosegu roke, posel ne bo uspeval. Eden od ciljev vsake organizacije je služiti svojim strankam po svojih najboljših močeh. Za to mora obstajati močna strategija.

Prednosti izvajanja filozofije storitev za stranke:

  • Zadrževanje strank
  • Zvestoba stranke
  • Vključenost strank
  • Učinkovit potek dela
  • Povečan dobiček

Kako napišete filozofsko izjavo o storitvah za stranke?

Začnite s poslanstvom, vizijo in vrednotami

Razumevanje/pisanje teh stebrov bo vašemu podjetju pomagalo natančno sestaviti vašo izjavo. Služba za stranke predstavlja vaše podjetje. Običajno so to ljudje, ki pridejo v prvi stik s strankami. Predstavniki strank so glas podjetja. Tako vam lahko jasno poslanstvo, vizija in vrednote pomagajo pri ustreznem usposabljanju.

Poslanstvo – je razlog, zakaj podjetje obstaja. Biti mora jasen, po možnosti nekaj stavkov. To pomaga vašim zaposlenim in na koncu vašim strankam, da razumejo, kdo ste kot podjetje.

Vizija – to je tisto, kar vaše podjetje želi doseči. Vaši cilji za prihodnost.

Vrednote – edini vidik, ki bi vam pomagal zapisati vrednote vašega podjetja, so tržne raziskave. Razumevanje vaših strank je ključni dejavnik pri pisanju izjave. Trženjske raziskave vam lahko pomagajo pri ciljanju na možne izboljšave in pri določanju vrednosti strank. Ne pozabite, da je treba vrednosti podjetja in kupca uskladiti.

Zagotovite možnost samopomoči kot del filozofije

Pomemben cilj vsakega podjetja je zagotoviti izjemne storitve za stranke. Ne pozabite pa zapisati, KAKO to počnete. Eden od načinov za zagotavljanje odličnih storitev strankam je možnost samopomoči. Na primer članki v bazi znanja ali pogosta vprašanja. To strankam olajša iskanje odgovorov/vodnikov, kar je možnost z nizkimi napori. Ustvarja manj poizvedb strank za vaše zastopnike. To lahko prepreči tudi možnost slabe izkušnje strank. Tako povečate zadrževanje strank.

The best customer service is if the customer doesn't need to call you, doesn't need to talk to you. It just works

Jeff Bezos

Bodite pošteni

Najpomembnejši dejavnik pri pisanju takšne izjave je poštenost. Če veste, da ima vaše podjetje nekaj omejitev, se tega zavedajte. Ustvarite vizijo za izboljšanje ali poudarjanje dobrih stvari, ki jih ponujate. Vendar ne obljubljajte, česar ne morete izpolniti. Na ta način vaše podjetje postavlja ustrezna pričakovanja.

Kako vam lahko programska oprema za pomoč strankam izpolni filozofijo storitev za stranke?

Eden od načinov za izboljšanje storitev za stranke je hitra in enostavna uporabniška izkušnja. Velikokrat je to lahko težko zaradi števila platform, ki jih vaši zastopniki odzivajo na vaše stranke. Programska oprema, kot je LiveAgent , vam pomaga pri obravnavi vseh poizvedb iz enega vmesnika.

Tu so še druge koristne funkcije LiveAgent:

  • Klepet v živo, e -pošta, klicni center in družbena omrežja vse v enem vmesniku
  • Ustvarite članke v bazi znanja (center za pomoč strankam)
  • Vsi podatki o strankah na enem mestu
  • Sposobnost združevanja poizvedb strank
  • Avtomatizirajte distribucijo poizvedb strank
  • Spremljajte delo vaših agentov
  • Ustvarite brezhibne delovne tokove za agente s SLA in časovnimi pravili

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Pogosta vprašanja

Kakšna je filozofija storitev za stranke?

Filozofija službe za stranke je poslanstvo, ki mu mora slediti ekipa za pomoč strankam. Običajno je predstavljen kot niz pravil, ki zagotavljajo spoštovanje vrednot pri interakciji med stranko in službo za stranke. Najpogosteje je sestavljen iz dveh delov: vizije in vrednot.

Kaj so osnove filozofije storitev za stranke?

Osnova filozofije storitev za stranke je krepitev pozitivnih občutkov strank do podjetja. Pri ustvarjanju filozofije storitev za stranke bi moralo podjetje skrbno analizirati, kaj so stranke in kakšna so njihova pričakovanja do vašega podjetja. Temeljite na načinu razmišljanja svojih strank in se osredotočite tudi nanje. To je najpomembnejše načelo v filozofiji storitev za stranke.

Ali naj podjetja sledijo načelom filozofije storitev za stranke?

Če podjetje določi pravila za filozofijo storitev za stranke, jih mora upoštevati. Zahvaljujoč temu storitev za stranke prehaja na višjo raven, zahvaljujoč kateri podjetje bolje sodeluje s strankami, z njimi gradi odnose in krepi njihovo zaupanje. Podjetje, ki ne upošteva teh pravil, se ne šteje za zanesljivo in mu stranke morda ne zaupajo več.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico