Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Prvi odzivni čas

Kaj je prvi odzivni čas?

Prvi odzivni čas (FRT) je čas, ki ga zastopniki vašega podjetja porabijo, da se odzovejo na stranko prvič. Prvi odzivni čas je odraz vaše zavezanosti zagotavljanju skrbi za stranke; to daje stranki občutek, da se njihove povratne informacije upoštevajo. Nizek FRT pomeni, da je vaš potrošnik zadovoljen z vašo storitvijo.

FRT je pomemben iz dveh zelo pomembnih razlogov. Najprej je merilo, kako učinkovita je vaša ekipa glede povratnih informacij strank. Drugič, daje vam dobro sliko, ali vaša ekipa zahteva hitro prenovo ali reformo.

Pogosta vprašanja

Kaj je prvi odzivni čas?

Prvi odzivni čas (FRT) je čas, ki je pretekel od naročnikove zahteve do prvega odziva. Mnoge organizacije imajo osnovni prvi odzivni čas, kar pomeni, da se morajo odzvati na stranke v določenem časovnem okviru. To je zelo pomemben ukrep, saj gre z roko v roki z zadovoljstvom strank s storitvijo. Stranka zato hiter odziv agenta celo pričakuje.

Kako izmeriti prvi odzivni čas?

Prvi odzivni čas se izračuna po naslednji formuli: vsota prvih odzivnih časov, deljena s številom prispevkov. Prvi odzivni čas se običajno poroča v minutah, urah in dneh. Nekatere organizacije ga izračunajo na podlagi mediane in ne povprečja, kar omogoča izogibanje odstopanju in izkrivljanju podatkov. Izračuni ne smejo upoštevati samodejnih odzivov (klepetalnice in virtualni pomočniki).

Kako izboljšati prvi odzivni čas?

Prvi odzivni čas lahko skrajšate z več akcijami. Najprej se ne bojte vlagati v izobraževanje in usposabljanje svojih zaposlenih. Ugotovite, kaj lahko upočasni vaše zaposlene in jih naučite, kako ravnati učinkoviteje. Dodajanje dodatnih komunikacijskih kanalov lahko skrajša tudi čas prvega odziva. Za to je najboljši klepet v živo, saj vam omogoča takojšen klepet s stranko. Tretji predlog je preprosto načrtovanje. Če vidite, da kadar koli ali v določenem obdobju prejmete več klicev, lahko razmislite o delovnih urah, da bo delalo več zaposlenih.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico