Kaj je forum skupnosti?
Forum je kraj, kjer se srečujejo vaše stranke in zastopniki ter si pomagajo pri reševanju težav. Vsak vnos na forum se spremeni v zahtevek. Forum prihrani čas predstavnikom strank. Stranke si lahko preprosto pomagajo z odgovarjanjem na vprašanja. Forumi so polni nasvetov in trikov, idej, rešenih težav in vprašanj ter še veliko več. Vsaka stranka se mora prijaviti, da odgovori in vpraša nekaj.
Zgradite skupnost s strankami v LiveAgent in ustvarite svoj forum.

Frequently asked questions
Kaj je forum skupnosti?
Forum skupnosti je zbirališče na internetu. Glavna funkcija takega foruma je možnost razpravljanja z drugimi, izmenjave znanja, razpravljanja o različnih zanimivih temah. V službi za stranke je to samopostrežna podpora, kjer lahko stranke dobijo pomoč brez podpore ekipe za pomoč strankam.
Ali LiveAgent ponuja forum skupnosti?
LiveAgent ponuja funkcionalnost foruma skupnosti. Če želite ustvariti kraj, poln nasvetov, namigov, idej za reševanje težav, je vredno vložiti čas v oblikovanje takega mesta. Stranka, ki se želi pridružiti takemu forumu, se le prijavi in postavi vprašanje, ki jo teži.
Katere so osnovne značilnosti foruma skupnosti?
Forum skupnosti bi moral biti odprt za stranke, ki iščejo odgovore na svoja vprašanja. Vsebovati mora nasvete, trike, primere rešenih težav. Ena glavnih značilnosti je zmožnost odzivanja na stranke, ki so neodvisne in ne potrebujejo podpore ekipe za pomoč strankam.
Klepetalnice v živo prinašajo hitro storitev za stranke, sposobnost odziva v realnem času, povečanje konverzij in zmanjšanje stresa strank, ki jim ni treba čakati na odgovor. S tem stranke lahko hitro pridobijo potrebne informacije o izdelkih in storitvah. Klepet v živo je pomemben kanal za storitve za stranke, saj ponuja skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni.
Tekst govori o različnih funkcijah in možnostih za delo v službi za pomoč uporabnikom, vključno s segmentiranjem strank v kontaktne skupine ter izdelavo lastne spletne klepetalnice za komunikacijo med uporabniki. LiveAgent ponuja številne storitve za pomoč uporabnikom in integracije, njihovo delovanje pa spremljajo tudi dnevni dnevniki sprememb. Poleg tega lahko udeleženci pridobijo ogromno znanja na številnih konferencah, kot so, na primer, Customer Contact Week in Customer Experience Strategies Summit.
Bonton klepeta v živo za podporo strankam
Upoštevajte protokole klepeta in vljudnega pogovora. Spoznajte komunikacijski bonton klepeta v živo in se seznanite s pravili za storitve za stranke.
Ustvarjanje foruma za stranke je lahko koristno za podjetja, saj lahko s tem pridobijo vpogled v težave in skrbi strank ter izboljšajo svojo vsebino. Poleg tega lahko na forumu podjetja dobijo neprecenljive podatke in ideje za izboljšave svojih izdelkov. Spremljanje pogovorov na forumu skupnosti pa lahko podjetjem omogoči tudi pravočasno pomoč ali nasvet pri težavah strank. LiveAgent ponuja možnost ustvarjanja foruma za stranke, kar lahko izboljša zadovoljstvo in zvestobo strank.