Kaj je forum skupnosti?
Forum je kraj, kjer se srečujejo vaše stranke in zastopniki ter si pomagajo pri reševanju težav. Vsak vnos na forum se spremeni v zahtevek. Forum prihrani čas predstavnikom strank. Stranke si lahko preprosto pomagajo z odgovarjanjem na vprašanja. Forumi so polni nasvetov in trikov, idej, rešenih težav in vprašanj ter še veliko več. Vsaka stranka se mora prijaviti, da odgovori in vpraša nekaj.
Zgradite skupnost s strankami v LiveAgent in ustvarite svoj forum.
Frequently Asked Questions
Kaj je forum skupnosti?
Forum skupnosti je zbirališče na internetu. Glavna funkcija takega foruma je možnost razpravljanja z drugimi, izmenjave znanja, razpravljanja o različnih zanimivih temah. V službi za stranke je to samopostrežna podpora, kjer lahko stranke dobijo pomoč brez podpore ekipe za pomoč strankam.
Ali LiveAgent ponuja forum skupnosti?
LiveAgent ponuja funkcionalnost foruma skupnosti. Če želite ustvariti kraj, poln nasvetov, namigov, idej za reševanje težav, je vredno vložiti čas v oblikovanje takega mesta. Stranka, ki se želi pridružiti takemu forumu, se le prijavi in postavi vprašanje, ki jo teži.
Katere so osnovne značilnosti foruma skupnosti?
Forum skupnosti bi moral biti odprt za stranke, ki iščejo odgovore na svoja vprašanja. Vsebovati mora nasvete, trike, primere rešenih težav. Ena glavnih značilnosti je zmožnost odzivanja na stranke, ki so neodvisne in ne potrebujejo podpore ekipe za pomoč strankam.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.