Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pogosto dani odgovori

Kakšni so pogosti odgovori?

Pogosto dani odgovori (FGR), tako imenovana predpripravljena sporočila v LiveAgent so odgovori, ki jih najpogosteje dajete strankam na poizvedbe.

Najboljši možni način reševanja pogosto podanega odziva je, da ga “narežete” na koščke. Preprosteje povedano, razmislite o vseh možnih rešitvah, ki se lahko pojavijo glede na določeno vprašanje. Nato začnite odgovarjati na kratko. Združite vse odgovore na vaše kratko vprašanje in tukaj je. Uspešno ste sestavili svoj pogosto podani odgovor. Tako vam ne bo treba vsakič sestaviti novega odgovora.

Pripravljena sporočila
Primer pripravljenih sporočil

Izvedite več o  Pripravljenih sporočilih v LiveAgent.

Pogosta vprašanja

Kako definirate pogosto podane odgovore?

Pogosto dani odgovori so odgovori, ki se dajejo najpogosteje. Tako delujejo podobno kot priljubljena pogosta vprašanja. FGR je potreben za skrajšanje odzivnega časa na pogosta vprašanja. Zahvaljujoč temu vam ni treba ustvariti novega, ločenega odgovora za vsako stranko, ki vpraša o določenem izdelku ali storitvi. Zahvaljujoč FGR lahko razkrijete individualne lastnosti in poslati.

Kakšna je vloga pogosto danih odgovorov?

Pogosto podani odzivi so orodje, ki omogoča hitrejše in bolj samodejne odzive. Vsaki stranki, ki postavi pogosto vprašanje, ni treba pisati ločenega odgovora. Že imate pripravljeno predlogo, ki vam bo omogočila hiter odziv. Priprava FGR pomaga tudi zagotoviti, da odgovor vključuje vse potrebne elemente, ki jih pričakuje stranka, in vam daje več možnosti, da ne pozabite ničesar.

Kako ustvariti pogoste odzive?

FGR ustvarite neposredno na plošči LiveAgent. Če naložite vse potrebne odgovore, jih lahko preprosto pošljete z nekaj kliki. Tako prihranite čas zaposlenih v službi za stranke, ki lahko v tem času poskrbijo za druge, manj samodejne dejavnosti.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico