Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Gamifikacija

Kaj je gamifikacija?

Za ohranitev zdrave konkurence med zastopniki za stranke in njihovo zabavo pri delu je bila uvedena gamifikacija. Gamifikacija je, ko med zastopniki obstaja konkurenca, da bi ugotovili, kdo se hitreje odzove na primere, hkrati pa od strank dobijo dobre povratne informacije o njihovi podpori. Na ta način lahko mentorji motivirajo svoje zaposlene.

Ima svoje prednosti, hkrati pa lahko, če se z njim ne upravlja pravilno, ustvari rivalstvo med zastopniki, ki je lahko za podjetje resnično uničujoče. Namesto da bi jih motiviral, jih lahko tudi demotivira, če ne tekmujejo na zdrav način.

Preberite več o Gamifikaciji v LiveAgent

Pogosta vprašanja

Kakšna je definicija gamifikacije?

Gamifikacija je uporaba mehanike ali elementov iger pri dejavnostih, ki niso povezane z igrami. To so lahko na primer storitve za stranke, trženje, izobraževanje ali prodaja. Običajno si prizadeva povečati angažiranost in zanimanje strank ali zaposlenih. Vse je odvisno od tega, kako in za kakšen namen se bo uporabljalo.

Kakšne so prednosti gamifikacije?

Gamifikacija vam omogoča, da povečate udeležbo agentov, spodbujate zdravo konkurenco v oddelku in skupinah ter povečate produktivnost in pripravljenost za ukrepanje. Omogoča vam, da cenite svojo ekipo, zaradi katere so bolj motivirani, vnaša pa tudi raznolikost v vsakodnevno delo v službi za stranke, ki je lahko monotono in se zelo ponavlja.

Ali lahko v LiveAgent uporabite gamifikacijo?

V LiveAgent imate funkcije igranja, ki vas podpirajo pri pohvalah in motivaciji ter vas zabavajo in timsko delajo. LiveAgent ponuja nagrade in značke na podlagi dejavnosti v zadnjih 7 dneh. Lahko pa tudi prilagodite svoje predloge. LiveAgent ponuja značke za agente, ki na primer zamudijo največ zahtevkov, si vzamejo najdaljše odmore, prejmejo največ negativnih ocen ali najhitreje reagirajo na klice.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico