Kaj je aplikacija za pomoč?
Aplikacija za pomoč je program, ki se uporablja za obdelavo določene vrste datotek, razen datotek HTML, datotek GIF, JPEG, za obdelavo vrst datotek, ki jih brskalnik ne zmore. Prenesti morate aplikacijo za pomoč in brskalnik obvestiti o imenu aplikacije. Deluje v svojem oknu kot posamezen program. Alternativa aplikacije za pomoč je vtičnik. Samodejno se zažene v oknu brskalnika.
Frequently Asked Questions
Kako določiti aplikacijo za pomoč?
Aplikacija za pomoč je program, ki se uporablja za obdelavo datotek, ki jih brskalnik ne zmore. Za delovanje programa je potrebno prenesti aplikacijo in brskalnik obvestiti o imenu aplikacije. Deluje kot individualni program. Alternativa aplikaciji za pomoč je vtičnik.
Kakšna je vloga aplikacije za pomoč?
Aplikacija za pomoč podpira delovanje programa za pomoč strankam. Omogoča neposreden stik s stranko in upravljanje teh stikov. Zahvaljujoč temu lahko delate zunaj okolja spletnega brskalnika, če je to potrebno.
Ali je LiveAgent aplikacija za pomoč?
LiveAgent aplikacija za pomoč. Pomaga pri izvajanju obsežnih dejavnosti na področju storitev za stranke. Omogoča vam vodenje pogovorov na več kanalih, poročanje in analizo podatkov, zbiranje zgodovine stikov s strankami in upravljanje skupine za podporo.
Expert’s note
Aplikacija za pomoč podpira delovanje programa za pomoč strankam, omogoča neposreden stik s stranko in upravljanje komunikacije z enega mesta. Nepogrešljiv pripomoček za učinkovitejšo storitev za stranke.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.