Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Upravitelj centra za pomoč

Kdo je vodja centra za pomoč?

Upravitelj centra za pomoč, tako imenovani skrbnik v LiveAgent, je vloga centra za pomoč, ki agentu daje polne privilegije za vsa dejanja v zvezi s centrom za pomoč. Enostavni agenti ne morejo imeti privilegijev menedžerja.

Pogosta vprašanja

Kdo je vodja centra za pomoč?

Upravitelj centra za pomoč je oseba, ki vodi skupino za podporo strankam. V LiveAgent se ta vloga imenuje skrbnik. Zahvaljujoč temu ima upravitelj polne pravice do dejavnosti, povezanih s centrom za pomoč, lahko upravlja svojo ekipo.

Kakšne so odgovornosti vodje centra za pomoč?

Upravitelj centra za pomoč upravlja skupino za pomoč strankam, podpira njihove dejavnosti in zagotavlja, da je storitev na najvišji ravni. Skrbi tudi za razvoj zaposlenih, pa tudi za povzetek njihovih dejavnosti.

Ali lahko v LiveAgent dodate upravitelja centra za pomoč?

Upravitelj centra za pomoč ima lahko skrbniške pravice v LiveAgent. To mu omogoča, da ima vsa dovoljenja, potrebna za upravljanje ekipe. Ima dostop do vseh zahtevkov, vseh strank in pregled nad aktivnostmi vseh agentov. Zahvaljujoč temu lahko učinkovito vodi ekipo in nadzoruje njihove dejavnosti.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico