Kaj je programska oprema za pomoč uporabnikom?
Programska oprema za pomoč uporabnikom vam ponuja infrastrukturo. Namestiti jo morate in gostiti na strežnikih. Ponuja vam veliko prilagodljivost in v tej vrsti programske opreme lahko konfigurirate različne stvari. Možno je dodati nekaj novih funkcij ali spremeniti obstoječo. Vsi vaši podatki so nadzorovani in zavarovani. Programska oprema za pomoč uporabnikom prihrani vaš čas, denar in izboljša procese v vaši organizaciji.
Frequently asked questions
Kaj programska oprema za pomoč uporabnikom omogoča?
Lokalna podporna programska oprema zagotavlja infrastrukturo. Samo namestite jo in jo lahko gostite na svojih strežnikih. Pomembno je, da ponuja prilagodljivost, tako da lahko konfigurirate različne stvari, ki jih potrebujete, lahko dodate nove funkcije ali spremenite obstoječe. Podatki so nadzorovani in zavarovani.
Ali podjetje v prostorih potrebuje programsko opremo za pomoč uporabnikom?
Lokalna programska oprema za podporo vam omogoča popoln nadzor. Programska oprema za pomoč uporabnikom v prostorih zagotavlja ta nadzor, zato jo je vredno uporabiti pri svojih dejavnostih. Omogoča večjo varnost, prihrani čas in denar ter izboljša tudi procese v organizaciji. Zato bo kot nalašč za poslovanje in bo izboljšala poslovanje vašega podjetja.
Katere so osnovne značilnosti programske opreme za pomoč uporabnikom na mestu?
Osnovne funkcije programske opreme lokalne službe za pomoč uporabnikom vključujejo možnost popolnega nadzora nad opremo in dostopom, upravljanje notranjih povezav, omogoča pa tudi možnost ustvarjanja novih rešitev in izboljšanje obstoječih. Vsi podatki so nadzorovani in varni.
LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom, ki omogoča hitre in prilagojene odzive ter integracijo različnih kanalov komunikacije. Nagrajena služba za podporo strankam ponuja klepet v živo, odprtokodno podporno službo in storitve za stranke v živo. Samopostrežni portali so ena najbolj iskanih funkcij službe za pomoč uporabnikom. LiveAgent nudi tudi portal za pomoč uporabnikom po meri podjetja in strank. Uporaba programske opreme službe za pomoč uporabnikom je lahko koristna za upravljanje SLA, shranjevanje podatkov o strankah in ustvarjanje portalov za stranke. LiveAgent predstavlja cenik in lastnosti ter ponuja integracije in alternative.
Brezplačna programska oprema za izdelavo zahtevkov za podporo
LiveAgent, Zendesk Support, Freshdesk, LiveChat in Intercom so med najboljšimi ponudniki programske opreme za podporo strankam, ki omogočajo odlično izkušnjo strankam preko različnih komunikacijskih kanalov. Poleg tega članek ponuja 12 nasvetov za učinkovito upravljanje s programsko opremo za izdelavo zahtevkov, ki lahko izboljšajo zadovoljstvo strank in učinkovitost ekipe za podporo. Najboljše prakse službe za pomoč uporabnikom vključujejo izbiro prave programske opreme, eno samo kontaktno točko, avtomatizacijo procesov, sporazume o ravni storitev, namenske skupine za pomoč uporabnikom, večstopenjsko gradnjo, vnaprej pripravljene odgovore, dovolj zaposlenih ter portal za samopostrežne storitve.
Podjetje LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, vključno s samopostrežnimi portalu ter opremo za upravljanje pritožb in e-pošto. Najboljše prakse za pomoč uporabnikom vključujejo izbiro prave programske opreme, eno kontaktno točko ter namenske skupine za pomoč uporabnikom. Stranke raje poskušajo reševati težave samostojno, zato so samopostrežni portali zelo iskana funkcija, vendar 40% strank na koncu išče pomoč pri klicnem centru. Več kot 91% strank bi uporabljalo spletno bazo znanja, če bi bila prilagojena njihovim potrebam.
Opis službe za pomoč uporabnikom
Oprema za pomoč uporabnikom mora vključevati stabilno internetno povezavo, profesionalno programsko opremo in slušalke. Samopostrežni portali so priljubljeni med strankami. Najboljše prakse te službe vključujejo izbiro prave programske opreme, eno kontaktno točko ter namenske skupine za pomoč uporabnikom, ki izboljšajo učinkovitost podpore in prinesejo boljše zadovoljstvo strank.