Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Podpora uporabnikom

Kaj je podpora za pomoč uporabnikom?

Služba za pomoč je zelo pomemben del vaše storitve za stranke. Glavna naloga podpore za pomoč uporabnikom je odpravljanje in reševanje težav strank, ki povečujejo zadovoljstvo strank. Stranko podpirajo prek spleta z različnimi orodji za klepet.

Podpora za pomoč ima štiri različne ravni, ki pomagajo razdeliti podporne vire. Prva stopnja je stopnja 1. To je osnovna raven, na kateri predstavnik stranke pozna izdelek, vendar ne razume notranjega delovanja. Naslednja stopnja je stopnja 2, kjer ima tehnik specializacijo in veliko znanja. Predstavniki strank, ki imajo specializirane sposobnosti in se ukvarjajo s kompleksnimi vprašanji, spadajo na raven 3. Stopnja 4 je raven strokovnjakov.

Pogosta vprašanja

Kako definirate podporo za pomoč uporabnikom?

Tehnična podpora je eden najpomembnejših elementov storitev za stranke. Njene glavne naloge so odpravljanje in reševanje težav strank. Lahko je podprta prek interneta z različnimi orodji za klepet ali po telefonu prek klicnega centra. Vse to vpliva na povečanje zadovoljstva strank.

Kakšna so načela podpore za pomoč uporabnikom?

Podpora za pomoč uporabnikom ima običajno štiri ravni podpore. Prva je osnovna raven, na kateri agent pozna izdelek. Naslednja je druga stopnja. Tukaj ima kontaktna oseba že specializacijo in obsežno znanje tudi o notranjih operacijah. Agenti na tretji stopnji se ukvarjajo s specializiranimi, zapletenimi težavami. Po drugi strani pa je storitev na četrti ravni že strokovna in že vedo tako rekoč vse o izdelkih in storitvah ter procesih.

Ali vsako podjetje potrebuje podporo za pomoč uporabnikom?

Če zastopate podjetje, ki skrbi za zagotavljanje najvišje ravni storitev za stranke, bi morali imeti podporo za pomoč uporabnikom. Zahvaljujoč tej lahko stranke enostavno komunicirajo, če imajo kakršne koli tehnične težave ali vprašanja, na katera je treba odgovoriti. Tako izboljšate storitev za stranke. Seveda, če vaše podjetje ne izvaja dejavnosti, ki bi lahko podpirale službo za pomoč uporabnikom, je nima smisla uvajati.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico