Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sistem za zahtevke za službo za pomoč uporabnikom

Kaj je sistem zahtevkov za pomoč?

To je programska oprema za vaše zastopnike za podporo strankam. Pomaga jim pri komunikaciji s strankami prek enega vmesnika. Če ste podjetje, ki deluje na številnih platformah, bi bila to odlična rešitev. Kadar koli se vaša stranka obrne, lahko težavo hitro rešite v programski opremi za pomoč strankam, kot je LiveAgent.

Zakaj bi morali uporabiti sistem zahtevkov za pomoč?

Najpomembnejša naloga osebja za pomoč strankam je ustvarjanje dolgoročnih in zvestih odnosov s strankami. Eden od načinov, kako to doseči, je uporaba sistema za pomoč z zahtevki. Vsebuje vse bistvene komponente za hitro reševanje težav strank. Skrbnik programske opreme za storitve za stranke lahko ustvari pravila in SLA. To bi stranke razdelilo na ustrezne oddelke, določilo posebne ure in še več! To pomaga pri avtomatizaciji procesov v vašem oddelku za pomoč strankam.

Sistem za zahtevke za službo za pomoč uporabnikom
Oddelki

Prednosti:

  • Prednost pred konkurenco
  • Zadovoljstvo strank
  • Zadovoljstvo zastopnika za storitve za stranke
  • Povečana prodaja
  • Zadrževanje strank
  • Zvestoba strank
  • Povečan dobiček
  • Organizirani podatki
  • Boljša dostopnost storitev za stranke

We use LiveAgent to manage chat conversations on our website with the aim of converting initial inquiries into qualified sales leads.

Barney B.

Kako deluje sistem za zahtevke za službo za pomoč uporabnikom?

Sistem za izdajo zahtevkov prejme zahtevo po storitvi, ki se nato samodejno spremeni v zahtevek. Zahteva je lahko iz klepeta v živo, e-pošte, klica, družabnih medijev ali druge platforme.

Po tem predstavniki strank upravljajo in razrešijo zahtevek. Zastopnik lahko v zahtevku vidi vse podatke o strankah. Tako lahko stranki takoj pomagate.

Katere so ključne značilnosti učinkovitega sistema zahtevkov za službo za pomoč uporabnikom??

  • Baza znanja: Omogoča ustvarjanje vsebine/člankov za vaše stranke. Dandanes stranke raje najdejo informacije na spletnem mestu. Tako izdelki sami izboljšajo učinkovitost storitev za stranke. Ti članki so lahko tudi za agente, kar pomeni, da jih kupci ne vidijo.
  • Automatizacija; kot so SLA (sporazumi o ravni storitev). SLA so pomembna ključna funkcija, ki jo je treba nastaviti za učinkovit odziv na vaše stranke. Na primer; za prvi odgovor lahko nastavite določen čas. Če v roku nihče ne odgovori na zahtevek, se ta označi z zamudo.
  • Oznake: Ta funkcija vam omogoča ustvarjanje prilagojenega poteka dela in poročil. Poleg tega vam omogoča uporabo v pravilih, časovnih pravilih in SLA.
  • Poročila agentov: Če želite spremljati uspešnost svojega agenta, vam bo ta ključna funkcija pokazala vse pomembne meritve. Na primer; sprejete zahtevke, nagrade, klici, odprt povprečni čas in drugo. Če želite izvedeti vse meritve poročila agentov, preberite poročila agentov.
  • Notranji zahtevki/opombe: Ta funkcija je učinkovita za agente. Kot prvič vašim agentom omogoča interno komunikacijo preko zahtvkov. Hitreje in lažje rešuje težave. Drugič, zahtevek lahko dodelite drugemu agentu. Na primer, če ga morate napotiti na stopnjevanje ali drug oddelek. Tretjič, ta funkcija lahko ustvari tudi interno opombo. Prednost je, da stranke ne vidijo vseh notranjih zahtevkov/zapiskov. To omogoča nemoteno in hitro komunikacijo.
  • Univerzalni nabiralnik: vam in vašim agentom omogoča ogled zahtevkov z enega vmesnika. Na primer iz e-pošte, Twitter, Slack, objav na forumu, Facebooka, LiveChata, klicev in mnogih drugih.

Druge dodatne funkcije, o katerih je vredno vedeti:

  • Večkanalna komunikacija s strankami
  • Podatki strank, organizirani v enem vmesniku
  • Združevanje pogovorov/zahtevkov
  • Pripravljena in vnaprej določena sporočila
  • Mobilna služba za pomoč uporabnikom za hitro reševanje zahtevkov od koder koli
  • Večjezični sistem zahtevkov
  • Izvozite vstopnice v formate PDF/HTML ali datoteko CSV
  • Posredovanje elektronske pošte

Če želite izvedeti več, poglejte naše Funkcije.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.

FREE TRIAL

Pogosta vprašanja

Kakšna je opredelitev sistema zahtevkov za pomoč uporabnikom?

Zahtevki za pomoč uporabnikom so sistem, ki omogoča učinkovito reševanje težav strank z avtomatizacijo postopka obravnave pritožb in upravljanja zahtev. Zahvaljujoč temu ima podjetje možnost ponuditi večkanalno pomoč svojim strankam. To agentom, ki imajo strukturirane pogovore s strankami na enem mestu, olajša delo.

Katere funkcije bi moral imeti vsak sistem za prodajo vstopnic za pomoč uporabnikom?

Dober sistem za zahtevke v službi za pomoč bi moral imeti predvsem avtomatizacijo zahtevkov. To vam omogoča večopravilnost. Druga rešitev so informacije o statusu SLA, ki se pojavijo, ko zaposleni prvič naleti na določen zahtevek in želi oceniti prednost. Druga pomembna stvar so oznake, ki vam omogočajo enostavno organiziranje zahtevkov. Druga uporabna funkcija je možnost konfiguriranja predlog za zahtevke, ki vam lahko dodatno pomagajo pri odgovarjanju na zahteve. Funkcija, ki zagotovo olajša operacije, je vezava zahtevkov. Tako vemo, ali se je stranka že obrnila na nas in ali je imela podobno težavo ali je dobila rešitev.

Ali Live Agent ponuja sistem za zahtevke za pomoč uporabnikom?

LiveAgent ponuja sistem zahtevkov za pomoč uporabnikom. Z njim imate na enem mestu dostop do e-pošte, klepetov, omemb v družabnih medijih in drugih kanalov. Po drugi strani pa imate zahvaljujoč avtomatizaciji priložnost izboljšati poslovanje, olajšati določanje prioritet nalog in analizirati učinkovitost dejavnosti storitev za stranke.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico